کد: 13950923200185926

همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) برگزار می شود

پله نوردان 10 کشور دنیا به برج میلاد می آیند

کد: 13950923200185926

https://goo.gl/kBQWdh

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی 26 آذرماه همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) در برج میلاد تهران برگزار می شود.

پله نوردان 10 کشور دنیا به برج میلاد می آیند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، دومین دوره مسابقات ملی پله نوردی دوم مهرماه برگزار شد و در این دوره از مسابقات سه نفر از پله نوردان کشورمان از استان های تهران،قزوین و لرستان برگزیده شدند.

با توجه به استقبال ورزشکاران از برگزاری مسابقات پله نوردی، برج میلاد تهران با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی نخستین دوره مسابقات پله نوردی بین المللی را در 16 دسامبر که همزمان با 26 آذر ماه میلاد رسول اکرم صلوات الله علیه است، برگزار خواهد کرد.

در این دوره از مسابقات بین المللی شرکت کنندگانی از کشورهای استرالیا،آلمان، اتریش،غنا، نیجریه،فیلیپین، سنگال،سوریه،تاجیکستان،عراق، لبنان، افغانستان شرکت کرده اند.

در این دوره از مسابقات، سه نفر برگزیده دومین دوره مسابقات پله نوردی که در دوم مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد، در کنار شرکت کنندگان خارجی به رقابت می پردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش