کد: 13950928201685926

جشن تولدکودکان مدافع حرم در برج میلاد

کد: 13950928201685926

https://goo.gl/Ur0AcY

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم جشن تولد فرزندان شهدای دلاور «فاطمیون» و «زینبیون» با حضور سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی، مدیرعامل برج میلاد و جمعی از هنرمندان عصر روز گذشته در تالار مولوی برج میلاد تهران برگزار شد.

جشن تولدکودکان مدافع حرم در برج میلاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، در این مراسم که با حضور سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حجت الاسلام کوششی عضو شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور و دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران, علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد، به 22 فرزند شهید مدافع حرم افغانستانی و 6 فرزند شهید مدافع حرم پاکستانی که در ماه مهر و آبان به دنیا آمدند هدایایی اهدا شد.

در این مراسم که پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون نیز حضور داشت، در سخنانی کوتاه گفت:  اینکه امروز جشنی برای کودکانی که پدرانشان از مدافعان حرم هستند، گرفته می شود و نام و یاد آنها و  خانواده هایشان زنده می شود، قابل تقدیر و ستایش است. به نوبه خودم تولد این کودکان را تبریک می گویم. همه ما از یک خانواده هستیم و برای یک هدف تلاش می کنیم.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد گفت: اگر امروز این برج به عنوان یادمان ملی ایرانیان – برج میلاد – از آسمان سر برآورده است و رخ می نمایاند و اگر امروز ما امن ترین کشور خاورمیانه هستیم و با آرامش در کنار خانواده هایمان زندگی می کنیم و با عزت و سربلندی در ایران اسلامی زندگی می کنیم همه مدیون رشادت و جوان مردی مردان بزرگی است.

وی افزود: ما توفیق داریم که میزبان جمعی از خانواده های شهدای تیپ های زینبیون و فاطمیون باشیم و برای فرزندان این شهدا جشن تولدی را در ایام میلاد حضرت رسول اکرم و آزادسازی حلب برگزار کنیم تا فرزندان این شهدا بدانند که ما قدردان این رشادت ها هستیم.

مدیرعامل برج میلاد تاکید کرد: برگزاری این مراسم ها از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه شهدای تیپ های فاطمیون و زینبیون که شهدا مظلومی هستند. امیدوارم که این جشن افزایش بیش از پیش همبستگی بین ملت های مسلمان را به دنبال داشته باشد.

 درویش پور در خصوص این برنامه و ادامه آن نیز گفت: پیش از این برای شهدا مراسم هایی برگزار کرده بودیم اما برای فرزندان این شهدا اولین بار است و ان شاء الله در فصل های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه مرامس سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران نیز گفت: وظیفه داریم به عنوان مدافعان حریم از خانواده شهدای مدافع حرم دفاع کنیم

وی ادامه داد: ما نسبت به همه خانواده شهدا مسئول هستیم اما نسبت به خانواده شهدای مدافع حرم به دلیل اینکه در خارج کشور از حریم اهل بیت دفاع می‌کنند وظیفه داریم به عنوان مدافعان حریم دفاع کنیم.

در ادامه مراسم سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران به جمع خانواده شهدا ملحق می‌شود و خانواده ها شروع به گرفتن عکس یادگاری با سردار می‌کنند.

اجرای عموهای فیتیله ای برای این کودکان و همچنین بازدید از دلفیناریوم از دیگر بخش های این مراسم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه