اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202275606

بوق ترابرد جایگزین پیام صوتی می‌شود

کد: 13950928202275606

https://goo.gl/yGJVrf

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بوق کوتاه مختص ترابرد جایگزین پیام صوتی برای مشترکان ترابرد شده تلفن همراه می‌شود.

بوق ترابرد جایگزین پیام صوتی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه، پیش شماره مشترکان نمی‌تواند تعیین‌کننده نوع اپراتور خدمات دهنده به مشترکان باشد، بر همین اساس به منظور اطلاع‌رسانی برون شبکه‌ای بودن تماس و تفاوت هزینه مربوط به آن برای مشترکانی که قصد برقراری تماس با مشترک ترابرد شده را دارند، بوق کوتاه مختص ترابرد پخش می‌شود.

براساس این اطلاعیه بوق ترابرد متفاوت از بوق موجود در ارائه سایر خدمات تلفن می‌باشد و پیش از برقراری تماس پخش شده و جایگزین پیام صوتی است که پیش از این به تماس گیرنده اطلاع می‌داد شماره‌ای که با آن تماس گرفته ترابرد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]