اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202485807

ضرورت نظارت دقیق بر بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان

کد: 13950929202485807

https://goo.gl/mo37T9

، تهران , (اخبار رسمی): همایش دو روزه آموزش ناظران بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان با حضور مدیران صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده شرکت آتیه سازان حافظ و کارشناسان ناظر صندوق در شعب آتیه سازان سراسر کشور در تهران برگزار شد.

ضرورت نظارت دقیق بر بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، در ابتدای این همایش محمدرضا ترابی، معاون اداری مالی صندوق با اشاره به متوسط حقوق یک میلیون و 450 هزار تومانی بازنشستگان تحت پوشش این صندوق، بر اهمیت تکریم بازنشستگان تاکید کرد.
ترابی یادآور شد: با تلاش همکاران صندوق، سیستم نظارت هوشمند بیمه تکمیلی درمان راه اندازی شده که برای توسعه و بهبود آن به تجربه های ناظران نیاز است. همچنین می توان از طریق طراحی سیستم دیگری، پیشنهادات اصلاحی ناظران و دست اندرکاران را برای بهبود عملکرد، دریافت و استفاده کرد.
وی تاکید کرد: استفاده کنندگان از شبکه درمانی بیمه تکمیلی صندوق، بازنشستگانی هستند که به این خدمات نیاز زیادی دارند و حتی اگر خدمات مورد نیاز آن ها در چارچوب قرارداد بیمه تکمیلی قرار نگیرد، باید با حُسن خلق و روی گشاده با آن ها تعامل شود.
ترابی با تاکید بر مسوولیت سنگین ناظران بیمه تکمیلی، گفت: وظیفه ناظران، نظارت دقیق بر صحت عمل سیستم بزرگ و پیچیده بین بیمار، بیمارستان، دارو، داروخانه و پزشک است، چراکه صندوق هزینه زیادی را برای بیمه تکمیلی درمان پرداخت می کند و باید خروجی این هزینه ها کاملاً مشخص و شفاف باشد و از پرداخت های ناحق جلوگیری شود.
وی همچنین پیشنهاد کرد: بررسی آماری و علمی دلایل مراجعه بیماران و استفاده از بیمه تکمیلی در سیستم هوشمند انجام شود تا در صورت نیاز، آموزش‌های لازم به بازنشستگان درباره سبک زندگی و تغذیه صحیح ارائه شود، که انجام این امر ضمن کمک به صندوق، به سلامت بازنشستگان نیز کمک می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]