کد: 13950929202685926

نفرات اول تا سوم مسابقات بین المللی پله نوردی مشخص شدند

پله نوردان ایرانی همچنان پیشتاز در جهان

کد: 13950929202685926

https://goo.gl/Xe6kf1

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) نخستین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی در برج میلاد تهران برگزار شد.

پله نوردان ایرانی همچنان پیشتاز در جهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران،در این دوره از مسابقات شرکت کنندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، اتریش، غنا، نیجریه، فیلیپین، سنگال، سوریه، تاجیکستان و افغانستان  شرکت داشتند که در نهایت یکی از شرکت کنندگان ورزشکار اتریشی موفق به کسب مقام سوم در این مسابقات شد.

برای برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی پله نوردی 180 ساعت جلسه با مدیران و مسوولان برج میلاد و مسوولان ورزشی در فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که در گالری برج میلاد برگزار شد،علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران گفت:برج میلاد با این نگاه که بدن با ورزش سالم است و توسعه جوامع و کارآفرینی و آینده نگری تنها از طریق بدن های سالم است، اجرای برنامه های ورزشی از جمله پله نوردی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار است که با همکاری فدارسیون ورزش های همگانی، نخستین مسابقات بین المللی پله نوردی را برگزار کرده ایم، افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی، سالم سازی خانواده ها و ایجاد نشاط و سرزندگی در میان شهروندان تنها در گرو توجه به ورزش است و با همین رویکرد شهرداری تهران توسعه ورزش های همگانی را در دستور کار خود قرار داده است و امروز ما شاهد افزایش فضاهای ورزشی در سطح کلان شهر تهران هستیم.

درویش پور ادامه داد: امسال با توجه به اینکه نخستین دوره مسابقات پله نوردی را برگزار کرده ایم، استقبال خوبی در سطح بین المللی شد و از 22 کشور دنیا  در این مسابقات شرکت کرده اند. امیدوارم شرکت کنندگان خارجی خاطره خوبی از برج میلادتهران و شهر تهران با خود به یادگار ببرند و همچنین سفیران ورزشی ما در دنیا باشند. این میزان استقبال ما را برآن می دارد که دوره های آینده این مسابقات را به صورت حرفه ای تر و در سطحی گسترده تر در دوره های آینده برگزار کنیم.

در ادامه این مراسم سید غلامرضا کمانه نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: هماهنگی گسترده ای میان برج میلادتهران، فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شدو این مسابقات در راستای توسعه ورزش های همگانی است.

وی افزود: قطعاً برگزاری هر رویدادی در نخستین دوره بسیار مشکل است و امیدوارم بتوانیم موانع و مشکلات را در دوره های آینده برطرف کنیم و شاهد برگزاری مسابقات بین المللی پله نوردی در هر سال در برج میلاد تهران باشیم.

این مسابقات در دو بخش حرفه ای و پیشکسوتان بالای 40 سال برگزار شد که در بخش پیشکسوتان احمد فراش بیرانوند، ولی الله صالحی و ابوالفضل عباس زاده از ایران به مقام اول تا سومی دست پیدا کردند.

همچنین در بخش حرفه ای احمد اسدی، ایمان کرشکی از ایران و رولف مجیشن از کشور اتریش به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش