اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203105416

توسط مدیران ارشد مدیریت شعب استان اصفهان صورت گرفت

بازدید مدیران بانک ایران زمین از فولاد آپادانا

کد: 13950929203105416

https://goo.gl/35p55J

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران ارشد مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران زمین در بازدید از کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا اصفهان با مدیر عامل این کارخانه دیدار و از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه اقتصادی قرار گرفتند.

بازدیدمدیران بانک ایران زمین از کارخانه فولاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، دوغی مدیر عامل کارخانه در خصوص فعالیت‌های این کارخانه گفت: این کارخانه با پشتوانه دو دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع قوطی، لوله و پروفیل و انواع مقاطع فولادی صنعتی، ساختمانی و تامین محصولات مود نیاز بازارهای داخلی و خارجی فعال است.

وی ادامه داد: این کارخانه در بخش های انبار مواد اولیه، سالن تولید و انبار محصولات با تولید سالانه 60 هزار تن و استفاده از کادر مجرب و متخصص با  اشتغال زایی بالغ بر 120 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت دارد.

دوغی افزود: این شرکت از بانک ایران زمین 4 فقره LC  به مبلغ 90 میلیارد ریال دریافت کرده و در حال حاضر نیاز به 200 میلیارد ریال حد اعتباری گشایش  LC داخلی دارد تا کارخانه بتواند در چرخه رقابت قرار گیرد.

محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین با بیان و تشریح خدمات متنوع این بانک در خصوص افزایش تعاملات بانکی ابراز امیدواری کرد و گفت: بانک ایران زمین در زمینه‌های مختلفی به ویژه صدور انواع  ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک های صاحب نام است.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد استانی و ملی سهم به‌سزایی دارند و بانک‌ها نیز به عنوان پشتیبان از این سرمایه ملی در راستای اهداف سازمانی گام برمی دارند.

سبزواری افزود: بانک ایران زمین با تمام توان خود آمادگی حمایت از کار و سرمایه‌گذاری‌های داخلی را دارد و حامی تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه