اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203386702

با معرفی داوران

برگزاری سومین دوره جایزه فرشته با موضوع «عصر جمعه»

کد: 13950929203386702

https://goo.gl/UFMulB

، تهران , (اخبار رسمی): شهرکتاب فرشته با هدف ترویج داستان‌نویسی و فرهنگ کتاب‌خوانی و فیلم‌سازی، سومین دوره‌ی مسابقه‌ی داستانِ کوتاه و فیلمِ کوتاه را با موضوع «عصر جمعه» برگزار می‌کند.

برگزاری سومین دوره جایزه فرشته با موضوع «عصر جمعه»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط‌ عمومی شهرکتاب فرشته، اوژن حقیقی دبیر جایزه فرشته درباره دوره‌ سوم این جایزه گفت: بعد از برگزاری دومین دوره‌ جایزه‌ فرشته و حضور جوانان علاقه‌مند به کتاب و داستانِ کوتاه و عکس، سومین دوره‌ این جایزه، با موضوع «عصر جمعه»؛ در دو بخش فیلمِ کوتاه و داستانِ کوتاه با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و فیلم‌سازی، از یکم دی ماه آغاز می‌شود.

حقیقی درباره‌ی علت انتخاب موضوع «عصر جمعه» گفت: همانند دوره‌هاى گذشته شوراى سیاست‌گذارى جایزه‌ى فرشته با انتخاب موضوعى اجتماعى و نوستالژیک امیدوار است، آثار درخشانى توسط جوانان علاقه‌مند به دبیرخانه ارسال شود. به این ترتیب اعضای هیئت داوران متشکل از: کیومرث پوراحمد، کیانوش عیاری و هوشنگ گلمکانی فعالیت خود را از نیمه دوم اسفندماه آغاز می‌کنند.

   دبیر سومین دوره جایزه فرشته درباره قوانین این دوره گفت: فیلم‌ها باید حداکثر 3 دقیقه و ساخته اول فیلم‌سازان باشد و همچنین فرمت آن  MXF, MOV (H.264), MPEG 4 (H.264) , MPEG 2 , DV AVIباشد و در سامانه‌ی وب‌سایت جایزه‌ی فرشته به آدرسwww.jayezehfereshteh.ir  بارگذاری و یاDVD  آن از طریق پست به دبیرخانه جایزه فرشته به آدرس: خیابان دکتر شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، پلاک 1671، کد پستی: 1939614354؛  شهرکتاب فرشته ارسال شود.

 مهلت ارسال آثار از یکم دی 1395 تا 15 فروردین 1396 خواهد بود که متولدین بهمن 1357 به بعد می توانند در مسابقه شرکت کنند. جایزه‌ی منتخب هیات داوران برای نفر اول، تندیس جایزه‌ی فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ 20.000.000 ریال جایزه نقدی و برای رتبه‌های بعدی، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و همچنین انتشار آثار 10 نفر اول به صورت دی‌وی‌دی به همراه کتاب دوره سوم  است.

 مراسم اختتامیه این جایزه با معرفی برندگان، خرداد 1396 طی مراسمی در شهر کتاب فرشته برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر کتاب فرشته

مجموعه‌ی فرهنگی شهرکتاب فرشته با هدف ترویج فعالیت‌های فرهنگی و نیز فراهم کردن محیطی آرام با به کارگیری نیروهای جوان و مستعد و تحصیل‌کرده در تمامی بخش‌ها اعم از کتاب‌ فارسی، کتاب خارجی، موسیقی، صنایع دستی، کودک، نوشت‌افزار و نفیس، علاوه بر فروش محصولات، این تلاش را داشته تا بتواند تعاملی بین مشتریان و کارمندان این مجموعه فراهم کند تا سطح آگاهی یکدیگر را به اشتراک بگذارند. همچنین این مجموعه با برگزاری مناسبت‌هایی هم‌چون: رونمایی‌، بزرگداشت، داستان‌خوانی و نمایشنامه‌خوانی و…، تمام تلاش خود را در زمینه‌ی فرهنگی به کار گرفته تا بتواند نقشی تاثیرگذار در این عرصه داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سینما و تئاتر