اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930204185590

نایب رییس و عضو هیات مدیره شرکت:

مشکلات مخابرات حل می شود

کد: 13950930204185590

https://goo.gl/niIkvg

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس و عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: شرکت مخابرات با توجه به مدیریت خوبی که دارد، مشکلات را به مرور حل کرده و به مسیر خود ادامه خواهد داد.

مشکلات مخابرات حل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مظفر پوررنجبر با حضور در نمایشگاه الکامپ 2016 به بازدید از غرفه مخابرات پرداخت وی در حاشیه این بازدید در پاسخ به پرسش مبنی بر بحث هایی که درباره نحوه خصوصی سازی شرکت مخابرات مطرح می شود، اظهار کرد: به نظر می رسد این مشکلات در آینده برطرف خواهد شد و شرکت مخابرات با مدیریرت خوبی که دارد می تواند مسیر خود را ادامه دهد. 

پوررنجبر با بیان اینکه اکنون در حوزه هایی مانند فیبرنوری نیز مشخص است که شرکت مخابرات مسیر رو به رشد خود را طی می کند، گفت: امیدواریم مشکلات اخیر مخابرات نیز به زودی برطرف شود اما در هر صورت ترکیب فعلی هیات مدیره این شرکت ترکیب خوبی است که امید می رود با مدیریت آنها شرکت مسیر خوبی را در پیش بگیرد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات همچنین یادآور شد: شرکت مخابرات مانند اتومبیلی است که صاحبان آنان در دوره ای تصمیماتی برای آن گرفته بودند اما به هر صورت این اتومبیل مسیر خود را طی خواهد کرد هرچند ممکن است در این مسیر گاه با دشواری هایی همراه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]