اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204256618

همکاری شرکت سامانه‌های مدیریت و انجمن صنایع ایران

کد: 13951001204256618

https://goo.gl/lesVle

، تهران , (اخبار رسمی): چهل و سومین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با عنوان "سیستم‌های ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرا (CRM)" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در تاریخ 21 آذر ماه 1395 برگزار شد.

همکاری شرکت سامانه‌های مدیریت و انجمن صنایع ایران

چهل و سومین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با عنوان "سیستم‌های ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرا (CRM)" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در تاریخ 21 آذر ماه 1395 برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سامانه های مدیریت، چهل و سومین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با عنوان "سیستم‌های ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرا (CRM)" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در تاریخ 21 آذر ماه 1395 برگزار شد.

در این گردهمایی مهرزاد نوابخش (رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب)، فرشید عبدی (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ایران) و حسام اسدی (مدیرعامل شرکت سامانه های مدیریت) مباحث مربوط به "CRM از مفهوم تا اجرا" و چالش‌های پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها را از طریق مثال‌های کاملا عینی و عملی بیان کردند که سؤالات بخش پایانی حضار نشان از جذاب بودن مباحث و اشتیاق دانشجویان و افراد مدعو برای یادگیری در این زمینه داشت.

در بخش دوم این همایش، میزگرد تخصصی CRM برگزار شد. در این بخش مدیران شرکت سامانه‌های مدیریت به همراه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی پاسخگوی سؤالات و ابهامات مدیران کسب و کار و دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه بودند. حضور چشم‌گیر افراد شرکت‌کننده و طیف سؤالات و چالش‌های موجود در صنعت کشور بیانگر لزوم توجه بیشتر به مباحث پیرامون CRM و راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری است.

شایان ذکر است این همایش دومین گردهمایی تخصصی CRM است که با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در پاییز 1395 برگزار شده است. همایش پیشین تحت عنوان نخستین همایش ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات در دانشگاه الزهرا (مهر ماه) برگزار شده بود.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]