اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980530397266618

Microsoft Power BI از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

مایکروسافت Power BI: رتبه یک در ارزیابی سیستم‌های هوش تجاری

کد: 13980530397266618

http://bit.ly/31WT375

، تهران , (اخبار رسمی): در نتایج ارزیابی‌های انجام شده افراد شرکت کننده، نرم افزار مایکروسافت Power BI را بیش از انتظارات خود دانستند. مواردی همچون قابلیت توسعه و سفارشی سازی، معماری فنی، آماده‌سازی داده‌ها، رابط کاربری گرافیکی (GUI) و پایداری از جمله ویژگی‌های پاور BI ذکر شد.

مایکروسافت Power BI: رتبه یک در ارزیابی سیستم‌های هوش تجاری
مایکروسافت Power BI: رتبه یک در ارزیابی سیستم‌های هوش تجاری

البته اخیرا شرکت Salesforce با محصول Tableau سعی دارد تا بازار Power BI را تحت الشعاع قرار دهد. احتمالا رقابت بین Tableau و Power BI در سال‌های آینده جالب خواهد بود

پس از گذشت چهار سال از در دسترس بودن عمومی، اکنون Microsoft Power BI تبدیل به یک پلت‌فرم هوش تجاری غالب برای شرکت‌ها شده است. در گزارش اخیر Forrester برای سال 2019، Microsoft Power BI به عنوان یک رهبر در بازار شناخته شد. Power BI همچنین در بخش استراتژی و رهبری بازار بالاترین امتیاز را کسب کرد.

در این گزارش به برخی نکات کلیدی در مورد Power BI اشاره شده است که در ادامه مرور خواهد شد.

دیگر لازم نیست در استفاده از Microsoft Power BI تردیدی داشته باشید چرا که هم اکنون به یک پلت‌فرم هوش تجاری همه فن حریف تبدیل شده است. شاید در رونمایی‌های اولیه، پاور BI نسبت به دیگر سیستم‌های دیگر مایکروسافت درجه دو محسوب می‌شد اما در حال حاضر این نگاه کاملا از بین رفته است. در آخرین ارزیابی فورستر که اکثر پلت‌فرم‌های شناخته شده حوزه هوش تجاری در آن حضور داشتند Microsoft Power BI امتیاز بالایی را کسب کرد.

سازمان‌ها قبل از استفاده از سیستم‌ها یا نرم افزارهای دیگر، به ویژه مواردی که از Office 365 استفاده می‌کنند، باید Power BI را به عنوان گزینه مهم حوزه هوش تجاری شرکت خود در نظر بگیرند.

در نتایج ارزیابی‌های انجام شده افراد شرکت کننده، نرم افزار مایکروسافت Power BI را بیش از انتظارات خود دانستند. مواردی همچون قابلیت توسعه و سفارشی سازی، معماری فنی، آماده‌سازی داده‌ها، رابط کاربری گرافیکی (GUI) و پایداری از جمله ویژگی‌های پاور BI ذکر شد.

جایگاه مایکروسافت پاور BI در تصویر فوق کاملا مؤید این نکته است. البته اخیرا شرکت Salesforce با محصول Tableau سعی دارد تا بازار Power BI را تحت الشعاع قرار دهد. احتمالا رقابت بین Tableau و PowerBI در سال‌های آینده جالب خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]