کد: 13951004205875926

نفرات برگزیده تندیس برج میلاد دریافت کردند

برگزاری اختتامیه نهمین رالی شهروندی در برج میلاد

کد: 13951004205875926

https://goo.gl/JMSqTu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل برج میلاد تهران در مراسم اختتامیه نهمین رالی شهروندی با تاکید بر اجرای تفریحات سالم ورزشی در یادمان ملی ایرانیان گفت: برج میلاد به تبعیت از شهرداری که نگاه تخصصی و ویژه ای به ورزش شهروندی و ورزش های همگانی دارد، اجرای برنامه های ورزشی و تفریحات سالم را در دستور کار خود قرار داده است.

برگزاری اختتامیه نهمین رالی شهروندی در برج میلاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، نهمین رالی شهروندی صبح جمعه(3 دی ماه) از باغ پرندگان آغاز شد و برج میلاد به عنوان خط پایان این دوره از مسابقات بود. همچنین مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این دوره از مسابقات در گالری برج میلاد برگزار شد.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران در این مراسم در سخنانی کوتاه گفت: یادمان ملی ایرانیان نماد مجسم ایرانی ایستاده است.شهرداری تهران با این رویکرد که محور توسعه و عقلانیت هر کشور، انسان سالم است و بدن با ورزش و بهداشت سالم می شود، تلاش کرده در سال های اخیر این موضوع را با توسعه ورزش های همگانی به شهروندان القا کند.برج میلاد تهران با تبعیت از همین نگاه شهرداری تهران، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی را برای خانواده های تهرانی در دستور کار خود قرار داده است و با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران مسابقات مختلفی همچون پله نوردی را برگزار کرده است.

در ادامه مراسم، اسامی نفرات برگزیده در نهمین رالی شهروندی که با مشارکت برج میلاد تهران و شهرداری منطقه 4 بود، اعلام و به نفرات برتر تندیس برج میلاد و جوایز نفیسی اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش