اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207286524

فروش انحصاری گوشی جدید هواوی Mate 9 در بامیلو

کد: 13951005207286524

https://goo.gl/ygJ8pg

، تهران , (اخبار رسمی): تلفن همراه Mate9 هوآوی پس از مدت‌ها انتظار در آبان ماه سال جاری در شهر مونیخ آلمان رونمایی شد و حالا کاربران ایرانی می‌توانند از طریق سایت بامیلو، به صورت پیش فروش و با تخفیف ویژه آن را خریداری کرده و از هدایای ویژه هوآوی بهره مند شوند.

فروش انحصاری گوشی جدید هواوی Mate 9 در بامیلو

به گزارش روابط عمومی بامیلو ،تلفن همراه Mate9 هوآوی پس از مدت‌ها انتظار در آبان ماه سال جاری در شهر مونیخ آلمان رونمایی شد و حالا کاربران ایرانی می‌توانند از طریق سایت بامیلو، به صورت پیش فروش و با تخفیف ویژه آن را خریداری کرده و از هدایای ویژه هوآوی بهره مند شوند.

هوآوی این محصول را به دلیل صفحه‌نمایش 5.9 اینچی در گروه فبلت‌ها قرار داده است. هوآوی Mate 9 به پردازشگر قدرتمند انحصاری خود یعنی Kirin 960 مجهز شده است. این پردازشگر با دارا بودن Machine Learning Algorithm
(تکنولوژی تطبیق با نحوه استفاده کاربر) مطابق با رفتار و عملکرد کاربر خود را تطبیق می‌دهد. سرعت اجرای برنامه‌ها در هوآوی Mate 9 به واسطه رم 4 گیگابایتی به مرور زمان کاسته نخواهد شد.
از دیگر نقاط قوت هوآوی دوربین لایکا است. این دوربین با دو سنسور مجزای مجزای 20 و 12 مگاپیکسلی به طور همزمان تصاویر و رنگ‌ها را ثبت می‌کند به این طریق جزئیات تصویر، بیشتر و رنگ‌ها دقیق‌ترخواهند بود از دیگر قابلیت‌هایی که این دوربین در اختیار کاربران قرار می‌دهد امکان تغییر دیافراگم حتی پس از عکس‌برداری است. لذا کاربران می‌توانند تصاویر پس زمینه‌ی سوژه را محو کنند، با این ویژگی پرتره‌هایی بسیار زیباتر را می‌توان ثبت کرد.
هوآوی در تلاش است تا با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو از ازدحام و صف های طولانی کاربران پشت درهای فروشگاه برای خرید این محصول جدید جلوگیری کند. بامیلو با آغاز فروش این پرچم‌دار بی‌نظیر، به‌تمامی 49 خریدار اول یک عدد هدست بلوتوث Jabra، یک کارت حافظه 16 گیگابایتی و یک کارت هدیه 200 هزار تومانی هدیه خواهد داد. علاوه بر این از بین 49 خریدار نخست چهار نفر به قید قرعه‌ برای سفر به کیش و یک نفر برای سفر به مالزی انتخاب خواهند شد.
فروشگاه مرکزی هوآوی دوم دی‌ماه 1395، یعنی دو روز پیش از فروش گوشی Mate 9 در فروشگاه اینترنتی بامیلو، عرضه این محصول را طی مراسمی ویژه آغاز خواهد کرد. برای شرکت در این مراسم لازم است تا در صفحه رسمی این محصول نام‌نویسی کنید. سپس بامیلو برای شما دعوت‌نامه‌ای همراه با کدی اختصاصی ارسال خواهد کرد. با همراه داشتن این کد به 99 نفر نخست که در فروشگاه هوآوی مجتمع پایتخت حاضرشده و گوشی Mate 9 را خریداری کنند؛ بدون قرعه‌کشی جوایزی به شرح زیر تعلق می‌گیرد:
سفر به مالزی برای نه خریدار اول، یک عدد تلفن همراه P8 Lite و کارت هدیه 300 هزار تومانی به خریداران دهم تا 49، مبلغ پانصد هزارتومان کارت هدیه نقدی به نفرات 50 تا 69 و کارت هدیه به ارزش 200 هزارتومان به نفرات 70 تا 99 تعلق خواهد گرفت.
علاوه بر این جوایز، هزینه‌ی 4 سفر به جزیره‌ی کیش به 4 نفر از میان تمامی شرکت‌کننده‌هایی که در بامیلو نام‌نویسی کرده و کد اختصاصی خود را در اختیاردارند طی قرعه کشی دیگری که در محل برگزاری مراسم برگزار خواهد شد اهدا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]