کد: 13951006207515926

در اجرای طرح همسایه به همسایه انجام شد

اهدای تندیس برج میلاد به مدیرعامل انتقال خون

کد: 13951006207515926

https://goo.gl/PJqav4

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل برج میلاد تهران با مدیرعامل سازمان انتقال خون به منظوراجرای طرح همسایه به همسایه شهرداری تهران دیدار و گفتگو کرد.

اهدای تندیس برج میلاد به مدیرعامل انتقال خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، علی درویش پور مدیرعامل به همراه مدیر و معاونین مجموعه برج میلاد تهران صبح امروز (یکشنبه 5 دی ماه) با دکتر علی اکبر پور فتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون  به دلیل استقرار این سازمان در همسایگی برج میلاد تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: تهران محل استقرار دستگاه های مختلف است که این دستگاه ها باید به موازات هم به وظایف خود عمل کنند تا پایتخت ما به شهر زندگی تبدیل شود. به همین دلیل است که تعامل بین دستگاه ها ضروری است و باید در نتیجه این تعامل سرویس دهی به شهروندان در بالاترین سطح ممکن انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه جزیره ای بین سازمان ها از بین برود، تصریح کرد:به همین دلیل است که امروز ما درصدد برآمدیم که سنت حسنه  دید و بازدید  با همسایگان را در دستور کار خود قرار دهیم. این سنت حسنه باید در میان همسایگان سازمانی نیز تبدیل به فرهنگ شود تا این فرهنگ بستری برای تعامل بخشی میان سازمان ها شده و مشکلات به منظور خدمات دهی به شهروندان حل شود.

علی اکبر پور فتح اله درباره مشکلات موجود در سازمان انتقال خون و همچنین تفکرات عموم مردم جامعه نسبت به خون دادن صحبت و گفتگو کرد و همچنین از مدیر عامل برج میلاد درخواست کرد تا مدیران این سازمان را در این اتفاق مهم مذهبی و فرهنگی کمک کنند.

در ادامه مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن تقدیر از تلاش های پرسنل خدوم سازمان انتقال خون گفت:شهرداری تهران در راستای تحقق آرمان های کلان پزشکی و بهداشتی پایتخت کمک کرده و می کند و قطعاً برج میلاد تهران به عنوان یکی از همسایگان سازمان انتقال خون نیز از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

در پایان دیدار طرح همسایه به همسایه، مدیرعامل برج میلاد سپاس نامه و تندیس برج میلاد تهران را به مدیرعامل سازمان انتقال خون اهدا کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.