اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208565807

صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

کسب 44 نشان سلامت توسط هلدینگ صنایع غذایی

کد: 13951007208565807

https://goo.gl/uYZom5

، تهران , (اخبار رسمی): هلدینگ صنایع غذایی صندوق بازنشستگی کشوری 44نشان سلامت، ایمنی و استاندارد از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان ملی استاندارد کسب کرده است.

کسب 44 نشان سلامت توسط هلدینگ صنایع غذایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، علی رومی،مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری در اولین همایش تخصصی "امنیت غذا؛ سلامت و توسعه" در مجتمع فرهنگی تلاش ااین خبر را اعلام کرد و گفت: هلدینگ تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری همسو با سیاست های دولت و با هدف حفظ سلامت و امنیت غذایی تشکیل شده و از بدو ایجاد تاکنون در همین راستا هم افزایی بالایی از خود نشان داده است.
وی با بیان اینکه هلدینگ تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری، حلقه زنجیره غذایی، سلامت و استاندارد را با هدف امنیت غذایی تشکیل داده است، ادامه داد: این هلدینگ، سیاست شفاف سازی اقتصادی و انضباط مالی را به دور از آفت های رانتی سرلوحه کار خود قرار داده است.
رومی با اشاره به اینکه 11 شرکتِ این هلدینگ در سال گذشته از زیان دهی خارج شده اند، بیان داشت: این هلدینگ 40 شرکت تولیدی، دامپروری، بازرگانی و فروش، سرمایه گذاری و بورس و حمل و نقل دارد که در خدمت محصولات غذایی با کیفیت و سلامت محور است.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری به تعاملات بین المللی این هلدینگ و برقراری ارتباط با 53 شرکت معتبر جهانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: این هلدینگ با تشکیل تیم های تخصصی و رصد دقیق تحولات و اتفاقات بین المللی و حضور در بازارهای صادراتی جدید، بستر مناسبی برای رقابت و رشد اقتصادی فراهم آورده است.
رومی گفت: مهمترین دستاورد هلدینگ تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری، افزایش نیافتن قیمت محصولات لبنی و ارتقاء سلامت به عنوان اصلی ترین شاخصه "امنیت غذایی" است.
وی بابیان اینکه طبق اعلام بانک مرکزی با هدفمندی یارانه ها، مصرف لبنیات 42 درصد در کشور کاهش یافته است، ادامه داد: دولت بایستی با اختصاص یارانه به دامداران و صنایع غذایی لبنی، فرهنگ مصرف لبنیات را در کشور ارتقا دهد.
رومی با بیان اینکه هم اکنون توزیع شیر در مدارس برای 12 میلیون دانش آموز قطع شده است، تاکید کرد: دولت بایستی بخشی از بودجه درمانی را به پیشگیری قبل از درمان یعنی به مصرف لبنیات و شیر در مدارس اختصاص دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]