اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210755807

جانشین پروری ابزاری برای بکارگیری استعدادها

کد: 13951011210755807

https://goo.gl/8xsT3Q

، تهران , (اخبار رسمی): همایش یک روزه «جانشین پروری؛ کلید کشف استعدادها» به روش نوین و در قالب سمیتئاتر، در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

جانشین پروری ابزاری برای بکارگیری استعدادها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین همایش «جانشین‌پروری؛ کلید کشف استعدادها» به همت موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و اداره کل امور اداری صندوق، در قالب سمیتئاتر به عنوان یکی از روش‌های جدید آموزشی با حضور اعضای هیات مدیره، معاون اداری مالی صندوق و جمعی از مدیران وکارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
این گردهمایی با هدف ایجاد سازمانی پویا و آینده‌نگر و با تاکید بر جانشین پروری به عنوان فرآیندی که از طریق آن سازمان ها می توانند استعدادها و شایستگی‌های منابع انسانی خود برای بکارگیری در پست‌های کلیدی آینده را شناسایی کنند، برگزار شد.
سازمان ها با انجام برنامه‌ریزی های متنوع آموزشی و توسعه آن، نیروی انسانی موجود را برای برعهده گرفتن مسوولیت های کلیدی در سازمان و انجام وظایف حساس در آینده آماده می کنند.
سمیتئاتر جانشین پروری، با تلفیق آموزش و هنر به عنوان یکی از روش های جدید آموزشی، به کارگردانی محمد علایی و با هنرمندی جواد اعرابی، محمد علایی و چند تن از هنرمندان جوان عرصه تئاتر در هتل المپیک تهران به روی صحنه رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]