اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213906681

۱۰ روش‌ برای زیبایی‌ با عسل

محصولات زیبایی را با عسل جایگزین کنید

کد: 13951014213906681

https://goo.gl/tZKgPK

، تهران , (اخبار رسمی): تمام محصولات زیبایی‌تان را کنار بگذارید. آن‌ها را با یک شیشه‌ ساده عسل جایگزین کنید تا ببینید چطور ظاهر‌ طبیعی‌ تان می‌ درخشد.

محصولات زیبایی را با عسل جایگزین کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تناسب اندام، تمام محصولات زیبایی‌تان را کنار بگذارید، آن‌ها را با یک شیشه‌ ساده عسل جایگزین کنید تا ببینید چطور ظاهر‌ طبیعی‌ تان می‌ درخشد. با صف طولانی‌ و گیج ‌کننده‌ای که از محصولات زیبایی در بازار وجود دارد، شما به راحتی زیر بار دشواری انتخاب‌ ها له می‌شوید و همچنین به این فکر می‌افتید که آیا برخی ‌شان واقعا تأثیری دارند؟ خوشبختانه روز به روز افراد بیشتری تصمیم می‌گیرند تا از محصولات زیبایی مصنوعی استفاده نکنند و در عوض محصولات کاملا طبیعی را برای زیبایی‌ شان انتخاب می‌کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده، عسل است.

بله، آن چاشنی طبیعی چسبنده‌ و شیرین، خواص زیبایی بی ‌شماری برای بهره بردن دارد. نه تنها شما را از خرج‌ های زیادی خلاص می‌کند بلکه دیگر نیازی به نگرانی در مورد تماس داشتن با مواد شیمیایی سخت، نخواهید داشت. صدها روش برای استفاده از عسل به عنوان بخشی از زیبایی‌ وجود دارد که در ادامه ۱۰ تا از برترین روش‌ ها را که باید فورا امتحان کنید، می‌خوانیم.

۱- ماسک مرطوب ‌کننده

مرطوب و هیدراته نگاه داشتن تمام پوست ‌تان یک امر کاملا ضروری برای داشتن چهره ‌ای درخشان و شفاف است اما برخی از محصولات زیبایی، به جای آن که پوست را عمیقا مرطوب کنند بیشتر در سطح پوست می‌نشینند و مانند یک لایه روی پوست ته ‌نشین می‌شوند. عسل متفاوت عمل می ‌کند چرا که یک مرطوب کننده‌ی طبیعی است و رطوبت را از هوا جذب پوست کرده و مطمئن می‌شود تا رطوبت در لایه‌ هایی که بیشترین نیاز را دارند بماند که این خاصیت از آن یک ماسک مرطوب کننده‌ی ایده‌آل می‌سازد.

۲- پاک‌ کننده‌ی منافذ

تمیز کردن عمقی منافذ پوست ‌تان یکی از مهم ترین کارها است تا بتوانید مطمئن شوید که نه تنها پوست ‌تان تمیز است بلکه عاری از هرگونه مواد ناسالم و ناخالص است. دلیل آن که چرا عسل به عنوان یک تمیزکننده خیلی خوب عمل می‌کند، به خاطر آنزیم ‌های موجود در آن است که هنگام تمیز کردن منافذ، پوست را شفاف می‌کند و منافذ را پاک نگه می‌دارد.

۳- لایه‌ بردارملایم

لایه برداری از پوست نه‌ تنها موجب از بین رفتن سلول‌ های مرده‌ی پوست‌‌ تان می‌شود بلکه نتیجه ‌ی پروسه ‌ی آن، درخشان و شفاف شدن چهره تان است. قطع کردن روش لایه ‌برداری فعلی ‌تان و جایگزین‌ کردن آن با عسل مطمئنا یک پیشرفت در روتین زیبایی ‌تان است که باید امتحان‌ کنید. به سادگی عسل خام را با جوش شیرین مخلوط کنید و روی تمام صورت ‌تان یا هرجای دیگر بدن‌ تان که نیاز دارد بمالید و آن را بشویید.

۴- محو کننده‌ی جای زخم و سوختگی

جای زخم‌ های ناخوشایند، یکی از سخت ترین مشکلات پوستی برای دست و پنجه نرم کردن است و ممکن است شما صدها دلار صرف پیدا کردن یک محصول معجزه‌ گر برای درمان آن‌ها کنید. خوشبختانه محصول معجزه‌ گر پاک کننده‌ جای زخم شما می‌تواند همین الان در آشپزخانه ‌تان باشد، چرا که عسل به محو کننده‌ فوق‌العاده‌ جای زخم معروف است. عسل پوست را روشن می‌کند و خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی آن باعث کاهش جای زخم‌ها و افزایش بافت ‌سازی پوست می‌شود.

۵- درمان آکنه

اگر تنها یک مشکل پوستی آزار دهنده وجود داشته باشد که همه‌ در دوران مختلف زندگی‌ شان تجربه اش کرده باشند، بروز آکنه است. محصولات بسیاری در بازار وجود دارند که ادعا می کنند با آکنه مبارزه می‌کنند اما شما می‌توانید برای خود زمان بخرید، از دردسر دوری کنید و به جای استفاده از آن‌ها، از عسل برای آکنه‌ های ناگهان ظاهر شده ‌تان استفاده کنید. خواص ضد باکتری و ضد قارچ که التهاب و قرمزی را آرام می‌کنند، دلایل کلیدی‌ هستند که چرا عسل باید روش درمان مورد اعتماد شما باشد.

۶- غوطه‌ ور شدن در آب

غوطه ‌ور شدن در یک وان آب گرم یک راه ایده ‌آل برای زدودن خاطرات یک روز شلوغ از بدن و پوست ‌تان است و استفاده از عسل این روند را سودمند تر نیز می‌کند. بدیهی است که عسل، خاصیت آب‌ رسانی زیادی برای پوست دارد اما همچنین حاوی آنتی ‌اکسیدان‌ هایی است که مشکلات پوستی را برطرف می‌کنند و از هرگونه آسیب احتمالی در آینده نیز جلوگیری می‌کنند.

۷- مرطوب‌کننده‌ کوتیکو‌ل‌

می‌توانید بهترین مانیکور را داشته باشید، اما اگر در کنارش کوتیکول‌ هایی خشک‌، شکننده و زبر داشته باشید، تقریبا کل ظاهر دست ‌تان خراب می‌شود. مطمئنا استفاده از مطوب‌ کننده‌ی دست و محصولات درمانی می‌تواند کمک کند اما به جای آن‌ ها این بار عسل را برای مرطوب کنندگی کوتیکول‌ ها امتحان کنید. یک میکس سریع عسل، سرکه سیب و روغن نارگیل در یک چشم برهم زدن کوتیکول‌هایی نرم و لطیف به شما می‌دهند.

۸- نرم‌ کننده‌ مو

موهای تیره و کدر باعث می‌شوند تا حتی بهترین مدل موها نیز نا امیدکننده به نظر برسند. اگر از انباشته کردن محصولات مختلف در کابینت‌ های حمام برای مبارزه با تیرگی موها خسته شده‌اید، عسل راه‌حل شماست. عسل دارای آنزیم‌ های طبیعی و مواد مغذی‌ است که بدون سنگین کردن موها، آن‌ ها را درخشان می‌کند و یک نرم‌ کننده‌ عالی می‌باشد. تنها کمی عسل را با روغن زیتون یا روغن نارگیل میکس کنید، اجازه دهید تا به خوبی روی موهایتان بنشیند و سپس موها را آب ‌کشی کنید.

۹- تقویت‌کننده‌ شامپو

شامپویی که دوست دارید را نگاه دارید اما با اضافه کردن کمی شیرینی عسل به آن، آن را به طور طبیعی تقویت کنید. اگر برایتان سؤال است که چطور ترکیب عسل و شامپو به شستشوی عمیق و سالم موهای شما کمک می‌کند، جواب ساده است، عسل تنظیم‌کننده‌ رطوبت است و رطوبت موها را حفظ می‌کند. در عین حال فولیکول‌ های مو را نیز برای رشد تقویت می‌کند.

۱۰- هایلایت ‌کننده‌ی مو

هرچند که به اندازه‌ محصولات هایلایت ‌کننده‌ مو پشت گیشه که حاوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی هستند، قوی نیست اما عسل واقعا قابلیت روشن کردن موها البته با سرعت کمتر را دارد. گلوکز اکسیداز موجود در عسل به تدریج آب اکسیژنه تولید می‌کند که به روشن‌ کننده‌ رنگ معروف است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله تناسب اندام

می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید؟ یا اینکه نگران سلامتی‌تان هستید؟ مجله‌ اینترنتی تناسب اندام، همه‌ اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی به آنها احتیاج دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی فراهم می‌کند تا سرزندگی، شادابی، و سلامتی را به شما هدیه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی