اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214526716

در راستای توسعه کسب‌ و کارهای بومی صورت گرفت

رونمایی از وب‌سایت اینترنتی فروشگاه‌ساز تراشاپ

کد: 13951015214526716

https://goo.gl/amSFph

، مشهد , (اخبار رسمی): سامانه آنلاین فروشگاه‌ساز «تراشاپ» در راستای سرعت بخشیدن به ایجاد فروشگاه‌های آنلاین و توسعه کسب‌وکارهای بومی در تاریخ 27 آذرماه سال جاری آغاز به کار کرد.

رونمایی از وب‌سایت اینترنتی فروشگاه‌ساز تراشاپ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه ساز تراشاپ، حسن امامیه مدیر فروشگاه ساز تراشاپ، با اشاره به راه‌اندازی این فروشگاه‌ساز گفت: هدف از ایجاد این فروشگاه‌ساز، ایجاد بستری مناسب برای فعالیت هرچه بیشتر کسب و کار اینترنتی ایرانی بوده و از همین رو، کلیه فرآیند سفارش تا پرداخت آنلاین به صورت کامل در این فروشگاه‌ساز قرار داده شده است.

وی ادامه داد: فعالان کسب‌وکار مختلف بدون پرداخت هزینه تا ۷ روز به صورت آزمایشی می‌توانند تنها با چند کلیک اقدام به ساخت فروشگاه آنلاین خود در این فروشگاه‌ساز کنند.

امامیه با اشاره به نقاط قوت این فروشگاه‌ساز افزود: امنیت کامل فرآیند پرداخت آنلاین، مدرن و به‌روز بودن ساختار ارائه محصولات و کاربری آسان به‌همراه پشتیبانی‌قوی برای مشتریان از جمله خدمات این شرکت به شمار ‌می‌آید.

صاحبان کسب‌وکار برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه‌ساز تراشاپ می‌توانند به نشانی اینترنتی فروشگاه‌ساز مراجعه  کنند.

لازم به اشاره است که این فروشگاه‌ساز فعالیت خود را در حوزه ساخت فروشگاه‌های اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف در تاریخ 27 آذرماه آغاز کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز تراشاپ

فروشگاه ساز تراشاپ فعالیت رسمی خود را در سال 1395 آغاز کرد .فعالیت اصلی این فروشگاه ساخت فروشگاه برای کسب و کارها ی آنلاین است. با چند کلیک فروشگاه اینترنتی بسازید و کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و تجربه ای متفاوت از فروشگاهی متفاوت را احساس کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]