اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215866797

MBA , DBA معیار رشد در دنیای امروز

مدیران باورها و نگرش خود را دگرگون کنند

کد: 13951018215866797

https://goo.gl/hYNjjc

، تهران , (اخبار رسمی): قدمت رشته های MBA و DBA در خارج از مرزهای ایران به بیش از 80 سال می رسد و در دنیای امروز این دانش ها به یکی از معیارهای رشد در کشورهای پیشرفته مبدل گشته و باورها و نگرش مدیران را دستخوش تغییرات اساسی کرده است.

مدیران باورها و نگرش خود را دگرگون کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدرسه بازرگانی تهران، فرزانه قاسمی نیکو، مدیران در دنیای امروز نیازمند آن هستند تا توانایی درک موقعیت‌های پیچیده سازمانی را داشته و در هنگام نیاز با استفاده از راهکارهای استراتژیک به حل بحران بپردازند و در ‌‌نهایت توان اداره سازمان‌ها و نهاد‌های تحت امر خود را دارا باشند، در واقع مدیران امروزی باید افرادی با قدرک عملکرد بالا با ذهنی کاملا چند بعدی باشند. 

در همین راستا و به دنبال احساس نیاز جامعه امروز ما، مدتی پیش از این مدرسه بازرگانی تهران (Tehran Business School) به عنوان شعبه‌ای از مدرسه بازرگانی هاروارد (Harvard Business School) بنیانگذاری شد و  فعالیت آموزشی خود را در رشته‌های متنوع مدیریتی آغاز کرد.

TBS که اندک زمانی بود با روزهای اوج فاصله گرفته و در دنیای آموزشی کمرنگ جلوه می‌کرد چندی پیش به پیشنهاد پروفسور دیوید کالیس استاد دانشگاه هاروارد و با ایجاد هیات موسسی متشکل از اساتید ایرانی مطرح در حوزه مدیریت که از میان اساتید موفق فعال در دانشگاه‌های پیشرو و مطرح و با هدف نزدیک شدن به استانداردهای بین المللی فعالیت خود را از سرگرفت و اکنون در دوره‌های مختلف اقدام به برگزاری کلاس‌هایی با متدهای روز دنیا می‌کند. 

در این میان آنچه حائز اهمیت است و باید به آن توجه بیشتری داشت همراه شدن نکات و دانش‌های تئوریک مدیریتی با عمل و در اصل کاربردی کردن آموخته‌ها در موقعیت درست است. مدرسه بازرگانی تهران در همین خصوص و برای پاسخ به نیاز دانشجویان اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع در یک سطح کاربردی و متفاوت می‌کند که شامل MBA، DBA، دوره‌های کوتاه مدت بازاریابی و فروش، مدیریت استراتژیک، مدیریت مالی (بورس و سهام)، مدیریت پروژه و دیگر دوره‌های مرتبط با بحث‌های مدیریتی کرده است. 

دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌ها به وب‌سایت مدرسه بازرگانی تهران به نشانی اینترنتی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه بازرگانی تهران

مدرسه بازرگانی تهران (Tehran Business School) در گذشته‌ای نه چندان دور به عنوان شعبه مدرسه بازرگانی هاروارد (Harvard Business School) در ایران دایر بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]