اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216395807

تخفیف ۲۵ درصدی برای زبان آموزی بازنشستگان کشوری

کد: 13951019216395807

https://goo.gl/FiZQR0

، تهران , (اخبار رسمی): بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برای حضور در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در مؤسسه زبان سفیر گفتمان سراسر کشور25 درصد تخفیف می گیرند.

تخفیف ۲۵ درصدی برای زبان آموزی بازنشستگان کشوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، امیرحسین غلام زاده ،مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: براساس تفاهم‌ نامه ای که میان صندوق بازنشستگی کشوری و موسسه زبان سفیر گفتمان منعقد شده است، بازنشستگان کشوری و خانواده هایشان می توانند از این تخفیف در شعبه های مختلف این موسسه در سراسر کشور استفاده کنند.
غلام زاده افزود: این تخفیف شامل خواهر، برادر، پدر، مادر، فرزندان و حتی نوه های بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری نیز می شود.
وی همچنین بیان کرد: براساس این تفاهم ‌نامه، تمامی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با در دست داشتن «کارت منزلت» به یکی از شعب موسسه سفیر در سراسر کشور مراجعه و به تعداد اعضای خانواده خود از این تخفیف بهره‌مند شوند.
مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری، یادآور شد: خدمت آموزشی ارائه شده در این تفاهم نامه، تنها شامل آموزش زبان انگلیسی است که این آموزش مشمول سطح IELTS نمی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی