اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219535807

با نوسازی هتل های زیرمجموعه صورت می گیرد

تلاش شرکت ایرانگردی و جهانگردی برای بهبود خدمات

کد: 13951025219535807

https://goo.gl/pH26A0

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز با هدف بازسازی، نوسازی و ارتقای خدمات هتل های زیرپوشش با یکدیگر همکاری می کنند.

تلاش شرکت ایرانگردی و جهانگردی برای بهبود خدمات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،امیرحسین کریمی، مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز صندوق بازنشستگی کشوری، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت ایرانگردی و جهانگردی،گفت: با انجام اقدامات مختلف و برنامه ریزی های دقیق و تخصصی، می توان گام های موثری برای تبدیل هتل های موجود به هتل های ۴ و ۵ ستاره و افزایش کیفیت خدمات آن ها برداشت.
مهرداد تاوتلی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز در این نشست، گفت: این تفاهم نامه با هدف بهبود کیفیت و شیوه های خدمات رسانی به مسافران و گردشگران مجموعه هتل های تحت پوشش، با هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز منعقد شده است.
تاوتلی با اشاره به شعار این شرکت برای افزایش درآمدها، ارتقاء کیفیت خدمات و کنترل هزینه ها، تصریح کرد: بازسازی مجموعه های تحت پوشش در اولویت برنامه های شرکت ایرانگردی و جهانگردی قرار گرفته است تا در آینده نزدیک، شاهد تحولات خوبی در هتل های ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور باشیم.
وی همچنین به استقبال بی نظیر بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی اشاره کرد و گفت: به تمامی واحدها و هتل های زیرپوشش شرکت ایرانگردی و جهانگردی، تاکید شده است تا برای تکریم از جایگاه ارزشمند بازنشستگان فرهیخته کشورمان و ارائه خدمات هرچه بهتر به آن ها، تمامی تلاش و توان خود را بکار گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]