اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221686853

از سوی موسسه رصد صورت گرفت

فراخوان پژوهشی مطالعات و برنامه‌ریزی جنسی

کد: 13951027221686853

https://goo.gl/dp8Nb3

، مشهد , (اخبار رسمی): پیشنهاد درخواست برای ارائه سنجش ارزش‌ها و نگرش‌های جنسی جامعه و تدوین راهبردها و راهکارهای متناسب با یافته‌های پژوهشی تدوین و ارائه می‌شود.

فراخوان پژوهشی

این موسسه برای بررسی وضعیت تحولات جنسی در جامعه ایران،اقدام به تدوین درخواست برای ارائه پیشنهاده سنجش ارزش ها و نگرش های جنسی ایرانیان و تدوین راهبردها و راهکارهای متناسب با یافته های پژوهش کرده است

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه رصد، مطالعات و برنامه ریزی جنسی، جامعه متاثر از برنامه‌ریزی‌ها، تهاجم‌ها، پیشرفت‌ها و تغییرات متنوع جهانی با تحولات فرهنگی و اجتماعی گوناگونی به ویژه در لایه‌های درونی مواجه است که بررسی و تعیین سهم عاملی هر یک از منابع مولد تاثیر و تغییر مستلزم رصد، مطالعه و برنامه ریزی منسجم و انجام اقدامات دارای اولویت است.

بر اساس این گزارش، مسائل، چالش‌ها و آسیب‌های حوزه تربیت و سلامت جنسی و دگردیسی ناشی از عوامل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تکنولوژیکی موثر بر آن در شرایط کنونی جامعه ایران، از مهم‌ترین دلایل منجر به رواج سبک های زندگی جدید و تهدید کننده رشد و ارتقای زندگی فردی و اجتماعی و به‌ویژه ساختارهای بنیادی و قابل اتکاء آن مانند نهاد خانواده شده است.

این موسسه با توجه به ملاحظات فوق و با ماموریت‌های پایش و تحلیل مناسبات جنسی جامعه، تولید دانش تخصصی در حوزه مسائل جنسی مبتنی بر رویکرد اسلامی، آموزش و تربیت منابع انسانی متخصص در راستای مواجهه عالمانه و متعهدانه با مشکلات و چالش‌های جنسی، جریان سازی اجتماعی در لایه نخبگانی و گروه های مرجع را تاسیس و راه‌اندازی کرد.

بر همین اساس، مطالعات مبتنی بر رصد متقن و هوشمند از وضعیت تحولات جنسی جامعه به سیاستگذاری و برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه مسائل جنسی با استفاده از علوم میان رشته‌ای از جمله مباحثی است که باید به آن پرداخته شود.

به همین منظور این موسسه برای بررسی وضعیت تحولات جنسی در جامعه ایران، اقدام به تدوین "درخواست برای ارائه پیشنهاده"(RFP) «سنجش ارزش ها و نگرش های جنسی ایرانیان و تدوین راهبردها و راهکارهای متناسب با یافته های پژوهش» کرده است.

در صورت تمایل، نسبت به معرفی نماینده و ارائه "پیشنهاد" حداکثر تا تاریخ 14 بهمن زمان اقدامات ارسال انجام شود.

لازم به ذکر است جلسات پرسش و پاسخ جهت رفع ابهام در روزهای دوشنبه 4بهمن از ساعت 18 الی 20 و پنجشنبه 7بهمن ساعت 15 الی 17 در محل این موسسه برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه رصد، مطالعات و برنامه ریزی جنسی

موسسه رصد،مطالعات و برنامه ریزی جنسی با توجه به ملاحظات و ماموریت های خود که شامل: 1- پایش و تحلیل مناسبات جنسی جامعه 2- تولید دانش تخصصی در حوزه مسائل جنسی مبتنی بر رویکرد اسلامی 3- آموزش و تربیت منابع انسانی متخصص در راستای مواجهه عالمانه و متعهدانه با مشکلات و چالشهای جنسی 4- جریان سازی اجتماعی در لایه نخبگانی و گروه های مرجع می باشد، تأسیس و راه اندازی گردیده است تا بر اساس مطالعات مبتنی بر رصد متقن و هوشمند از وضعیت تحولات جنسی جامعه به سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی در حوزه مسائل جنسی با استفاده از علوم میان رشته ای بپردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]