اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223636873

اعلام برنامه دومین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران

کد: 13951102223636873

https://goo.gl/dRcnQp

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران» 24 و 25 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی تبلیغات، هوشمند سفیدی رئیس این جشنواره با اعلام این مطلب گفت: بخش اصلی این رویداد، "بخش مسابقه" است که طی آن آگهی‌های تبلیغاتی در 9 رشته تبلیغات محیطی، تبلیغات حمایتی، تبلیغات مستقیم، فعالیت‌های روابط عمومی، تحقیقات آزمون‌های تبلیغات، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات چاپی، برندینگ، موردبررسی، ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در بخش ویژه، آگهی‌های تبلیغات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و زیست‌محیطی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی موردبررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

رئیس جشنواره تبلیغات با اشاره به اهمیت بخش ویژه افزود: مدیریت مصرف، توسعه صادرات غیرنفتی، کاهش واردات و خرید کالای ایرانی، چهار موضوع مهم در حوزة اقتصاد مقاومتی هستند و ما در هر موضوع، چهار اثر برتر را معرفی و موردتقدیر قرار خواهیم داد.

سفیدی با بیان اینکه این رویداد بزرگ‌ترین عرصه رقابتی و داوری صنعت تبلیغات ایران است، گفت: نتایج این جشنواره، مبین آگهی‌های تبلیغاتی اثربخش و خلاق خواهد بود و تأکید جشنواره بر معیار علمی و حرفه‌ای بودن آگهی‌ها و ارزیابی بر اساس این نوع شاخص‌ها، درنهایت منجر به تولید آثار فاخر در تبلیغات کشور خواهد شد.

این جشنواره با حضور و مشارکت برندها، روابط عمومی‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نماینده سازمان جهانی تبلیغات در ایران و با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» برگزار خواهد شد.

رئیس جشنواره تبلیغات برترین‌های ایران با اشاره بر ابعاد علمی، آموزشی این رویداد یادآور شد: در روز 24 بهمن‌ماه سال جاری، سه کارگاه آموزشی با عناوین تبلیغات خلاق، روش‌های پیش‌آزمون تبلیغات و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی برگزار خواهد شد.

او همچنین گفت: طراحان و گرافیست‌ها نیز می‌تواند به‌صورت انفرادی در این رویداد مشارکت کنند.

سفیدی در پایان این گفت‌وگو با اعلام اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار و آگهی‌های تبلیغاتی به این رویداد، هفتم بهمن‌ماه است، از علاقه‌مندان خواست تا با مراجعه به سایت این جشنواره نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره تبلیغات ایران

جشنواره‌ی تبلیغات ایران مرجعی است مستقل برای ارج نهادن به آثار برجسته‌ی تبلیغات در کشور که میراث گذشته و حال دانش و هنر و فناوری تبلیغات را برای آیندگان ثبت می‌کند. جشنواره‌ تبلیغات ایران می‌کوشد بین صاحبان صنایع و خدمات و آگهی‌دهندگان از یک سو و کانونهای تبلیغات از سوی دیگر، و رسانه‌ها به عنوان سومین عنصر تبلیغات ارتباطی برقرار سازد که در آن، توانایی‌ها و خلاقیت‌های برتر قابل‌شناسایی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]