اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226625757

حبیب کاشانی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو بیان کرد

تشکیل کمیته های حقوقی و رفاهی پیرامون حادثه پلاسکو

کد: 13951106226625757

https://goo.gl/iUwCBW

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از ضرورت تشکیل کمیته های حقوقی و رفاهی برای رسیدگی به ابعاد حادثه ساختمان پلاسکو و نیز رسیدگی به وضعیت کسبه و کارگران این مجموعه سخن گفت.

تشکیل کمیته های حقوقی و رفاهی پیرامون حادثه پلاسکو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در سیصد و بیست و دومین جلسه شورا با اشاره به طرح برخی موضوعات و اتخاذ برخی مواضع از سوی اعضا گفت : ما باید بدانیم در شورای اسلامی شهر تهران به دنبال چه هستیم چه وظایفی را باید دنبال کنیم و بر چه نظارت کنیم . ما وکیل مردم شده ایم تا حافظ جان آنها باشیم با تصمیماتی که اتخاذ می کنیم .
وی ادامه داد: این حادثه را باید از سه منظر مورد بررسی قرار داد؛قبل و بعد از حادثه.
کاشانی تصریح کرد: این که خانم آباد می گویند 3 هزار اخطاریه به ساختمان ها داده اند درست ،کار خوبی است اما اگر شهرداری خلا قانونی در برخورد با این موارد دارد چرا در طول سالها این نقیصه برطرف نشده است.
وی ادامه داد: ما بیاییم وظایف شورا را یکبار دیگر برای خود تبیین کنیم . این حادثه یک جزیی از کل بوده در حالی که تهران با تهدیدهای دیگری نظیر گسل ها و ساختمان هایی که بر روی این گسل ها ساخته شده مواجه است.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در تمام سال های گذشته هیچ کس مخالف تجهیز شهرداری در زمینه ایمنی نبوده است همچنانکه از سال 92 تا کنون بودجه سازمان آتش نشانی 300 درصد افزایش داشته است.
کاشانی خاطر نشان ساخت : موجودی ما اینقدر بوده و در حد توان آن قدر که استطاعت داشتیم عمل کردیم اما عزیزان توجه داشته باشید تهران شهری با وسعت 750 کیلومتر مربعی و نیاز های فراوان است . بیاییم واقع بینانه صحبت کنیم .
کاشانی در ادامه پیشنهاد داد: تشکیل کمیته حقوقی در جهت بررسی ابعاد حقوقی و رفع موانع قانونی در راستای احصا ایمنی و نیز تشکیل یک کمیته رفاهی در جهت رسیدگی به افرادی که به نوعی در این حادثه درگیر بودند و صدمه دیده اند چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ جسمانی ضرورت دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه