اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951108227505807

با پرداخت پنج مرحله تسهیلات 3 میلیون تومانی

وام ضروری ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان پرداخت شد

کد: 13951108227505807

https://goo.gl/mkElyI

، تهران , (اخبار رسمی): با پرداخت پنج مرحله از وام ضروری سه میلیون تومانی، ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری وام خود را دریافت کردند.

وام ضروری ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان پرداخت شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر، گفت: با همکاری بانک صادرات ایران، چهار مرحله از وام ضروری سه میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به صورت یکجا در دی ماه امسال و مرحله پنجم آن نیز روز سه شنبه ۵ بهمن ماه ۹۵ به بازنشستگان متقاضی پرداخت شد.
رشیدی با بیان اینکه بازپرداخت وام سه میلیون تومانی ۳۶ ماهه بوده و هر ماه مبلغ ۹۰ هزار تومان از حقوق بازنشستگان متقاضی کسر می شود، گفت: ۸۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری در دی ماه امسال و ۲۰ هزار نفر دیگر نیز روز گذشته (سه شنبه) موفق به دریافت وام ضروری شدند.
وی یادآور شد: با پرداخت پنجمین مرحله وام ضروری، تاکنون به ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری متقاضی، وام پرداخت شده و ۱۵۰ هزار نفر بازنشسته کشوری باقیمانده نیز طی ۷ مرحله وام خود را دریافت می کنند.
رشیدی همچنین پیش بینی کرد: پرداخت ششمین مرحله وام ضروری بازنشستگان کشوری در اسفند امسال به حساب ۲۰ هزار نفر دیگر از بازنشستگان کشوری واریز شود.
در آذرماه امسال بیش از ۴۱۰ هزار بازنشسته کشوری برای دریافت وام ضروری در سایت صندوق ثبت نام کردند که با اجرای مراسم قرعه کشی، از این تعداد ثبت نام کننده، ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری طی ۱۲ مرحله وام ضروری سه میلیون تومانی را دریافت می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]