اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228955757

احمد دنیامالی تاکید کرد

لزوم ایجاد واحد تجسس و نجات در تشکیلات آتش نشانی

کد: 13951111228955757

https://goo.gl/oj3TLP

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توان عملیاتی قابل قبول اتش نشانی بر لزوم توجه به موضوع تجسس و نجات در کنار سایر وظایف سازمان آتش نشانی تاکید کرد.

لزوم ایجاد واحد تجسس و نجات در تشکیلات آتش نشانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیامالی ریس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان سیصد و بیست و چهارمین جلسه شورا با اشاره به اینکه ما در سازمان آتش نشانی افراد حرفه ای و با تجربه کم نداریم گفت: این سوال برای من وجود دارد در ساختمانی که 3:30 ساعت در حال سوختن بوده چرا دستور تخلیه را زودتر اعلام نکرده بودند و تعدادی از افراد تا لحظات ریزش در ساختمان حضور داشتند.
این در شرایطی است که سازه های فلزی در این مدت  زمان سوختن نشانه هایی از ریزش در خود تولید میکنند که احتمال ریزش و تخریب را به کسانی که در آن جا هستند اعلام می کند و این نباید از دید گروههای امداد و نجاتی که در صحنه حضور داشتند پوشیده می مانده. 

وی در ادامه با توجه به حادثه پلاسکو اظهار داشت: معتقدم فارغ از اینکه توان عملیاتی آتش نشانی ما به خصوص در این عملیات اخیر قابل قبول است اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که در دنیا آتش سوزی یکی ازآیتم های حادثه ساز تلقی میشه و  برخورد ومهار حوادث احتمالی در حین آتش سوزی تا حدودی کنترل شده است و آنچه روی آن تمرکز شده و نظام اتش نشانی را با تغییراتی مواجه ساخته موضوع تجسس و نجات است.
دنیامالی تاکید کرد: باید از این حادثه درس های بسیاری بگیریم و وظیفه ما در شورای شهر است که در ساختار تشکیلانی آتش نشانی تحولات اساسی را در نظر بگیرم و خواهان تجهیز هرچه بیشتر و بهتر این سازمان باشیم به خصوص بر ایجاد واحد تجسس و نجات در این سازمان تاکید کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه