اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230585757

اقبال شاکری:

شورا به ایمنی ساختمان های ناایمن راسا وارد می شود

کد: 13951113230585757

https://goo.gl/OQw7BE

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر تهران از ورود مستقیم کمیته فنی و حقوقی حادثه پلاسکو برای اعمال قوانین ایمنی ساختمان در صورت عدم پیگیری دادستانی در جلسه این هفته کمیته خبر داد.

شورا به ایمنی ساختمان های ناایمن راسا وارد می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در سخنان پیش از دستور جلسه سیصدو بیست و پنجم شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: پیشنهاد می شود محل شهادت آتش نشانان به محل فرماندهی آتش نشانی تبدیل شود تا هم به آتش نشانی کمک شود و هم یاد شهدا گرامی داشته شود.

وی در ادامه اعلام کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون 360 درخواست اعمال قانون ایمنی به دادستانی رسیده است که نیازمند اقدامات صدور احکام لازم و یا ورود دادستانی به موضوع است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه به نظر نمی رسد که اقدامی در این خصوص انجام شود و با توجه به اینکه نمی توان موضوع ایمنی را رها کرد، کمیته فنی و حقوقی جلسه بعدی خود را به این موضوع اختصاص داده و شورا مستقیما به موضوع ورود می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه