اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230665738

پیرو طرح ساماندهی گارانتی بازار آی تی تعیین شد

«فالنیک» گارانتی رسمی محصولات «اچ پی» در ایران

کد: 13951113230665738

https://goo.gl/iogmMf

، تهران , (اخبار رسمی): پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکتهای ارائه دهنده گارانتی بازار IT شرکت فالنیک (ایران اچ پی) با دارا بودن پرسنل متخصص و مجرب، امکانات مناسب و شبکه نمایندگی گسترده در سراسر کشور، موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی در حوزه‌های محصولات اچ پی شد.

گارانتی رسمی محصولات اچ پی در ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فالنیک (ایران اچ پی)، پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکتهای ارائه دهنده گارانتی بازار IT که توسط سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شد، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در بازار محصولات IT مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.
در این ارزیابی فقط تعداد محدودی از شرکت‌ها موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی شدند. این شرکت‌ها از نظر استانداردهای ارائه خدمات پس از فروش نظیر فضای کافی، پرسنل متخصص، تجهیزات کافی، انبار قطعات یدکی غنی و اتوماسیون اداری استاندارد، در سطح بالایی قرار گرفتند.

از  30 آذر 1394 کلیه واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات IT موظف شده‌اند که محصولات خود را تنها با گارانتی‌های رسمی و معرفی شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان به فروش برسانند.
شرکت فالنیک (ایران اچ پی) با دارا بودن پرسنل متخصص و مجرب، امکانات مناسب و شبکه نمایندگی گسترده در سراسر کشور، موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی در حوزه‌های ماشین‌های اداری اچ پی (انواع پرینتر، پلاتر و اسکنر)؛ کامپیوترهای شخصی اچ پی (لپ تاپ، PC، آل این وان و تبلت) و سرور و تجهیزات شبکه اچ پی (سرور، سوییچ، استوریج و سایر قطعات و لوازم یدکی) شده است.

به این ترتیب علاقمندان محصولات برند اچ پی می‌توانند این محصولات را با گارانتی معتبر فالنیک (ایران اچ پی) دریافت کرده و از خرید خود مطمئن باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]