اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230715738

فالنیک «ایران اچ پی»:

مراقب گارانتی های جعلی باشید

کد: 13951113230715738

https://goo.gl/Ot0Chi

، تهران , (اخبار رسمی): گارانتی معتبر فالنیک «ایران اچ پی» با توجه به اقبال این گارانتی دربازار کالاهای IT شناخته شده، اما باید در زمان خرید محصولات این شرکت، مراقب جاعلان باشید.

مراقب گارانتی های جعلی باشید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فالنیک «ایران اچ پی»، اخیرا کالاهایی با اسم گارانتی استاندارد فالنیک (ایران اچ پی) در بازار فروخته شده که فاقد گارانتی اصلی این شرکت اصلی است اما برای اطمینان از معتبر بودن گارانتی دستگاه می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

پیام کوتاه:

شماره سریال دستگاهتان را به شماره 30008363 پیامک کنید.

صفحه چک گارانتی فالنیک:

وارد صفحه چک گارانتی فالنیک شده و سریال دستگاه خود را در این سامانه چک کنید و ما را در بهبود سطح اعتماد مشتریان به بازار یاری کنید.

در صورت مشاهده هرگونه تقلب در خصوص گارانتی‌های این شرکت، ما را مطلع سازید تا پیگیری‌های حقوقی لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است که برای گزارش تقلب و کلاهبرداری‌ها می‌توان به آدرس ایمیل این شرکت پیغام فرستاد یا از طریق شماره تماس 8363-021 برای گزارش تقلب و کلاهبرداری‌ها استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]