اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230805738

فالنیک (ایران اچ پی) نماینده رسمی ارائه خدمات و گارانتی محصولات اچ پی

فالنیک (ایران اچ پی) گارانتی رسمی سرورهای اچ پی

کد: 13951113230805738

https://goo.gl/PTGZ7M

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فالنیک (ایران اچ پی) توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به عنوان نماینده رسمی گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اچ پی و تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی معرفی شد.

فالنیک (ایران اچ پی) گارانتی رسمی سرورهای اچ پی
فالنیک (ایران اچ پی) گارانتی رسمی سرورهای اچ پی

شرکت فالنیک (ایران اچ پی) به عنوان تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی معرفی شده است

با وجود گارانتی‌های بی‌اصالت و نامعتبر در بازارIT، مشتریان و مخاطبان این بازار متحمل ضررها و خسارات زیادی از سوی این شرکت‌ها می‌شدند.

برای رفع این مشکل و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان استاندارد طرح ساماندهی و احراز صلاحیت شرکت‌های حوزه IT، برای ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی معتبر را در دستور کار خود قرار دادند. در همین راستا طی بازدیدها و بازرسی‌هایی که از طرف نهادهای مربوطه به عمل آمد، به شرکت‌هایی که دارای شرایط و امکانات مطلوب بودند، مجوز ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی اعطا شد.

در این میان شرکت فالنیک (ایران اچ پی) سال‌ها است که به عنوان نماینده رسمی ارائه خدمات و گارانتی در حوزه‌های محصولات اچ پی و تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی معرفی شده است.

فالنیک (ایران اچ پی) که از شرکت‌های فعال و پیشتاز در بخش ارائه محصولات و سرورهای اچ پی است، با دارا بودن پرسنل متخصص و مجرب موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی در حوزه محصولات اچ پی شده است (سرور و تجهیزات شبکه اچ پی، ماشین‌های اداری و کامپیوترهای شخصی اچ پی).

لازم به ذکر است که شرکت فالنیک (ایران اچ پی) تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی است. برای اطلاع از شرایط گارانتی این شرکت به شرایط گارانتی ایران اچ پی و برای اطمینان از اصالت گارانتی کالای خود به صفحه بررسی گارانتی مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی