اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232455757

فاطمه دانشور:

عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند

کد: 13951118232455757

https://goo.gl/D7qKyS

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خطاب به شهردار، گفت: عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند.

عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ، فاطمه دانشور در جلسه نوبت عصر شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران ،برای بررسی ابعاد گوناگون حادثه پلاسکو برگزار شد، با بیان اینکه مسوولان یادشان رفته است که باید در مقابل مردم سرشان را خم کنند، گفت: شهردار توضیحاتشان را معطوف به قوانین کردند و این در حالی است که ما از قوانین آگاه هستیم.
وی با بیان اینکه به فرض آنکه وزارت کار مقصر باشد، باید مجلس پیگیری سوال از وزیر کار را در دستور کار قرار دهد، گفت: اما سوال من این است که شهردار چه کرده است؟ اگر وزارتخانه‌ای هم قصور داشته تو چه کار انجام داده‌ای؟.
رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از تصاویر پخش شده در شورای شهر در مورد حادثه پلاسکو، گفت: تصاویری که نشان داده شد، سوءگیری داشته و با حرف‌هایی که کسبه و مردم گفته‌اند فرق داشت، به گونه‌ای که در عکس‌ها نردبان مسلط بر ساختمان است اما کسبه چیز دیگری می‌گویند و حرف‌های ضد و نقیض زیاد است و به همین دلیل باز هم به لزوم تشکیل کمیته حقیقت‌یاب می‌رسیم که باید جزییات پلاسکو روشن شود.
دانشور با بیان اینکه در حادثه بعدی به مانند پلاسکو چه اقدامات و چه تمهیداتی داریم؟ افزود: عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند.
رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا، شهرداری و مسوولان در حادثه پلاسکو مقصر هستند، گفت: غرور در مقابل مردم را کنار بگذاریم و سرمان را در مقابل آنها پایین بیندازیم چراکه آنها صاحب همه چیز هستند و بهتر است در دهه فجر به الگوی انقلاب و رفتار و منش امام خمینی (ره) فکر کنیم و مسوولانه‌تر در مقابل مردم بایستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه