اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232545757

مرتضی طلایی بیان کرد

تشکر از شهروندان و دستگاه ها در حادثه پلاسکو

کد: 13951118232545757

https://goo.gl/n6FHwa

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و بررسی موارد این چنینی در شهر خواستار حضور وزیر کار و نیز روسای مجامع امور صنفی در صحن شورا شد.

تشکر از شهروندان و دستگاه ها در حادثه پلاسکو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مرتضی طلایی در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا با تشکر از شهروندان و دستگاه های مسئول در حادثه پلاسکو گفت: در کنار حضور و از خود گذشتگی نیروهای آتش نشانی باید به حضور دیگر دستگاهها نظیر نیروی انتظامی، اورژانس، رسانه ملی قرار گاه خاتم الانبیا (ص) و دیگر خبرنگاران اشاره و تشکرکرد این در حالی است که شهروندان نیز به صورت ویژه حضور دلگرم کننده ای در کنار نیروهای عملیاتی داشتند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر تلاش رسانه‌های جمعی در این حادثه نبود شاید فضای جریان‌سازی که ایجاد شده بود بیشتر تخریب افکار عمومی را در پی داشت.
وی ادامه داد : از وزیر کار و روسای مجامع امور صنفی برای حضور در صحن و ارائه گزارش در خصوص پیگیری موضوعاتی همچون حادثه پلاسکو دعوت شود.
مهدی چمران نیز گفت : من هم موافق دعوت وزیر کار و رییس اتاق اصناف هستم. ی نامه ای رسمی از این دو عزیز برای حضور در شورا دعوت خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه