اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232555757

معاون شهردارتهران درباره آزمون استخدامی کارکنان شهرداری تهران توصیح داد

تبدیل وضعیت استخدام کارکنان شهرداری بر اساس قانون

کد: 13951118232555757

https://goo.gl/4ju6pl

، تهران , (اخبار رسمی): معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران درباره آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران، گفت: ما بر اساس ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور اقدام کرده‌ایم.

تبدیل وضعیت استخدام کارکنان شهرداری بر اساس قانون

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا ناصر امانی پیرو تذکر چند تن از اعضای شورا پیرامون آزمون تغییر وضعیت کارکنان شهرداری تهران و درج شرط سنوات خدمتی گفت: در 94/12/24 مجوز استخدام برای 5 هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران گرفتیم و در آن ابلاغیه شرایط تحصیلی مطرح نبوده است.
وی افزود: هر کدام از کارکنان شهرداری تهران که تاریخ عقد قرارداد آن 24/12/94 بوده است می‌توانستند در آزمون تبدیل وضعیت ثبت‌نام کنند.
امانی افزود: پس از آن شرایط جدیدی سازمان امور استخدامی کشور ایجاد کرد که آنجا اعلام شد حداقل کسانی که در آزمون ثبت‌نام می‌کنند باید سه سال سابقه کار داشته باشند و ما نظرمان این بود که افرادی که در سال 94 قرارداد نوشته‌اند در این آزمون شرکت کنند و سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد افرادی که در سال 92 قرارداد داشتند باید در این آزمون شرکت کنند.
وی اظهار داشت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور این شرایط را وضع کرده و شهرداری ملزم به اجرای شرایط است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه