اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233055757

علی صابری بیان کرد

تهیه بسته فرهنگی با موضوع آموزش مسائل حقوقی

کد: 13951119233055757

https://goo.gl/33tay4

، تهران , (اخبار رسمی): عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران گفت : شهرداری تهران می بایست در قالب بسته های فرهنگی مسائل حقوقی نهاد های عمومی را متوجه مسئولیت هایشان کند.

تهیه بسته فرهنگی با موضوع آموزش مسائل حقوقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی صابری در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا که به بررسی حادثه پلاسکو اختصاص داشت گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که در دولت های مختلف حتی آرای قضایی در خصوص حوادث صادر شده اما کسی عذر خواهی نکرده است و هنوز این فرهنگ جا نیافتده لذا از مردم تهران به سهم خودم اگر نارسایی بوده عذر خواهی می کنم . البته عذر خواهی به معنای پذیرش تقصیر نیست.
وی ادامه داد : در خصوص مواد قانونی که امروز مورد بحث قرار گرفت پیشنهاد می دهم که در اعمال وظایف قانونی شهرداری و سایر دستگاه ها باید عمل مشخص شود تا هر نهاد یا سازمانی بداند چه کاری باید انجام دهد .
عضو روشندل و حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران افزود : ببینید در اقداماتی که جز وظایف ذاتی شهرداری است دادستانی بدون فوت وقت دستور می دهد و شهردایر را همراهی می کند لذا در پیگیری جرائم عمومی نیز باید وظایف به طور اخص مشخص شود .
صابری یاد آور شد : البته این ایراد به دایره حقوقی شهرداری وارد است که تنقیح قوانین را انجام نداده و امیدواریم با اصلاح این روند شاهد حوادث دیگری نباشیم و اگر حادثه ای هم رخ داد شاهد این گونه مسائل نباشیم .
صابری در پایان گفت: شهرداری می بایست در قالب مسائل فرهنگی و اجتماعی بسته فرهنگی در راستای مسائل برای زندگی شهری ایجاد کند و اتفاقا این موضوع در راستای وظایف ذاتی شهرداری هم هست. در این بسته ها می تواند موضوعات حقوقی و آموزش آن به ویژه به مالکین داده شود. نکته حائز اهمیت این است که بیشتر مالکین املاک راسته هایی مانند راسته جمهوری نهاد های عمومی هستند مانند بنیاد هستند که با این بسته های آموزشی به نظرم می شود این ها را بر سر مسئولیت هایشان آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه