اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233396957

محصول تازه شرکت کمپرسور سازی تبریز رونمایی شد

کمپرسور برقی معدنی رقیب ایرانی و تازه نفس

کد: 13951119233396957

https://goo.gl/GErf5Q

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه  کمپرسور برقی معدنی پرتابل EPAC در کارخانه کمپرسور سازی تبریز رونمایی و به بازار عرضه شد.

کمپرسور برقی معدنی پرتابل EPAC

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت کمپرسور سازی تبریز، یکم بهمن ماه 1395 کارخانه کمپرسور سازی تبریز میزبان رونمایی از کمپرسور برقی معدنی پرتابل، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه کمپرسور های معدنی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر، مناسب برای محل‌های سربسته، سهولت در جابه‌جایی در معدن توسط جرثقیل و لیفتراک، راه اندازی و کارکرد مناسب در دماهای محیط پایین، بهینه سازی شده در مصرف انرژی، استهلاک پایین قطعات، قابلیت کار مداوم، بهره برداری آسان توسط اپراتور ، قابلیت کار در فضاهای بسته ، دسترسی آسان به قطعات یدکی مورد نیاز را  برای اولین بار در ایران را ارائه کند .

بر پایه این اطلاع، کمپرسور برقی معدنی پرتابل دارای محاسنی است که اعم از مشخصه‌های محصول است و می‌تواندباعث صرفه جویی ارزی و خدمات رسانی هر چه بهتر در صنعت معدن  شود.

سجاد آزرم مدیرعامل شرکت کمپرسور سازی تبریز تولید این محصول را نتیجه زمان صرف شده برای تولید محصول کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای تولید محصول برای تولید این محصول از بیستم مرداد ماه 1395 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را هم اکنون اعلام و ادامه داد: این محصول برای اولین بار در ایران به تولید انبوه رسیده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه اینترنتی این محصول بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کمپرسور سازی تبریز سهامی عام

کمپرسور سازی تبریز بزرگترین تولیدکننده کمپرسور صنعتی ، معدنی ، اسکرو و ابزار بادی در خاورمیانه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید