اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234575416

قائم مقام مدیرعامل بانک ایران‌زمین:

دست‌یابی به رتبه نخست در بانکداری دیجیتال چشم‌انداز بانک ایران‌زمین است

کد: 13951123234575416

https://goo.gl/Jfo7RD

، تهران , (اخبار رسمی): قائم‌مقام مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک گفت: چشم انداز بانک در سال 1400، رسیدن به رتبه اول در بین بانک‌های کشور در حوزه «بانکداری دیجیتال» است.

دستیابی به رتبه اول در بانکداری دیجیتال

در بانکداری دیجیتال ابزار، کارکنان و نیز مشتریان همه از جنس دیجیتال خواهند بود و لازمه این امر درک صحیح از مفهوم یادشده است، بنابراین همه باید نسبت به آن و هدف نهایی بانک اشراف کامل داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین مجتبی شیروانی افزود: در بانک ایران‌زمین حرکت به سمت یک سازمان برنامه‌محور از آغاز سال 95 آغاز شده و بانک برنامه خود را تا سال 1400 تعریف کرده است.

شیروانی افزود: این برنامه‌ها از سال 95 تا سال 1400 در یک دوره شش‌ساله تنظیم شده است که به منظور تثبیت و خروج از فشارهای موجود تبدیل به سه دوره دو‌ساله کوتاه‌مدت شده است، تا ضمن به‌روزرسانی شرایط، ابزار لازم را برای یک جهش بلند آماده کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک ایران‌زمین تصریح کرد: در بانکداری دیجیتال ابزار، کارکنان و نیز مشتریان همه از جنس دیجیتال خواهند بود و لازمه این امر درک صحیح از مفهوم یادشده است، بنابراین همه باید نسبت به آن و هدف نهایی بانک اشراف کامل داشته باشند.

شیروانی خطاب به همکاران خود گفت: به این فکر کنید که ما می‌توانیم به توانستن فکر کنیم و نه چیز دیگر و با صرف فعل توانستن و تکیه بر پتانسیل موجود ما موفق می‌شویم، فقط باید این باور را در خودمان تقویت کنیم.

شیروانی با اشاره به اهمیت درآمدهای کارمزدی در بانک‌ها، افزود: مگر ممکن است که بانک‌ها تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات به کار بگیرند و در نهایت این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهند؟ در واقع دریافت کارمزد به بانک‌ها کمک می‌کند تا بتوانند ضمن رشد و توسعه خدمات، هزینه‌های خود را نیز تا حدود زیادی پوشش دهند و از افزایش هزینه تمام‌شده پول که در نهایت به خود مشتریان باز می‌گردد، جلوگیری شود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه