اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235545441

حضور ایران خودرو در سومین نمایشگاه تخصصی بغداد

کد: 13951126235545441

https://goo.gl/YrfsMh

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو، با حضور مقامات ارشد کشور عراق در نمایشگاه بین المللی شهر بغداد گشایش یافت.

حضور ایران خودرو در سومین نمایشگاه تخصصی بغداد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو،  گروه صنعتی ایران خودرو با نمایش محصولات دنا، رانا، سمندLX، سورنELX، تاکسی405، وانت آریسان، اچ30 کراس، پژو پارس، پژو4055 و سمند امدادی در سالن شماره 5 در گستره ای با وسعت 4000متر حضور یافته است.

همچنین شرکت های نیرومحرکه و ایساکو نیز دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

گفتنی است در سومین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر گروه صنعتی ایران خودرو، صنعتگران کشورمان در سایر رشته های تولیدی مانند معدن، مواد غذائی، قطعات خودرو، برق و الکترونیک، ساختمان، لوازم خانگی و ... در 5سالن حضور فعال دارند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه که از 24 بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا 27این ماه نیز ادامه خواهد داشت، در روز نخست برگزاری با استقبال گسترده مردم و مسئولان عراقی مواجه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]