اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127236056958

طرح نوروزی تور آنتالیا نوروز 96

کد: 13951127236056958

https://goo.gl/zXNs61

، تهران , (اخبار رسمی): فروش ویژه آنلاین بلیت هواپیما از ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ تا 8 فروردین ۱۳۹۶ سال جاری برای مسافران نوروزی به آنتالیا آغاز شد.

طرح نوروزی تور آنتالیا نوروز 96

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کافه گردش، همه ساله با توجه به فرا رسیدن ایام نوروزی با افزایش تقاضای سفر و کمبود بلیت هواپیما روبرو می‌شویم بر اساس این گزارش، تعدد درخواست سفر در ایام نوروز با هواپیما باعث مراجعه‌های پرتعداد به آژانس‌های مسافرتی یا ترمینال‌ها می‌شود که این مکان‌های عمومی را بعضا با ترافیک انسانی و کمبود بلیت روبرو می‌کند.

بر اساس همین اطلاع، در طرح ارزانترین تور آنتالیا ویژه ایام نوروز، مسافران می‌توانند با خرید مطمئن و آنلاین بلیت هواپیما، اقدام به رزرو بلیت رفت و برگشت خود به آنتالیا کرده و از ازدحام یا مشکلات ترمینال‌ها و آژانس‌های مسافرتی و نبود خرید و رزرو وسیله‌نقلیه رهایی یابند؛ از همین سو، «کافه گردش» به‌عنوان راه‌حل مناسبی در اختیار مسافران قرار گرفته تا علاوه بر سهولت رفت و آمد، امکانات خاص خدماتی دیگری را هم به این عزیزان ارائه کند.

بر اساس این گزارش، در این طرح که از ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ تا 8 فروردین ماه سال جاری اجرایی شده، علاقمندان سفر به مقصد آنتالیا می‌توانند با اخذ امکاناتی نظیر بلیط رفت و برگشت با ایرباس آتا، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اقامت در هتل 5 ستاره با خدمات U.All و دیگر سرویس‌های ارائه شده را انتخاب کرده تا خدمات مدنظر خود را دریافت کنند.

بر پایه این گزارش، این تور 6شب و 7 روز با پرواز آتا و با قیمت 2,090,000 تومان انجام می‌پذیرد.

گفتنی است برای اطلاعات بیشتر درباره «کافه گردش» می‌توانید از شماره تماس تلفن 02122889020 یا با مراجعه به وب سایت این شرکت ضمن خرید بلیت از دیگر مزایای ارائه شده نیز بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه گردش

کافه‌گردش با هدف راحت‌تر کردن برنامه‌ریزی سفر و انتخاب و خرید خدمات مربوط به سفر در سال 1394 آغار به کار کرد. کافه گردش در نخستین قدم‌ها امکان جستجو، انتخاب و خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، معرفی تورهای مسافرتی و اطلاع‌رسانی در خصوص جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان را ارائه کرده است و در قدم‌های پیش‌رو خدمات متنوع‌تری ارائه خواهد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]