اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222244146958

آغاز فروش بلیت چارتری نوروز

کد: 13951222244146958

https://goo.gl/R60Zoi

، تهران , (اخبار رسمی): فروش ویژه آنلاین بلیت هواپیما برای مسافران نوروزی آغاز شد.

فروش بلیط چارتر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کافه گردش، همه ساله با توجه به فرا رسیدن ایام نوروزی با افزایش تقاضای سفر و کمبود بلیت هواپیما روبرو می‌شویم بر اساس این گزارش، تعداد درخواست سفر در ایام نوروز با هواپیما باعث مراجعه‌های پرتعداد به آژانس‌های مسافرتی یا ترمینال‌ها می‌شود که این مکان‌های عمومی را بعضا با ترافیک انسانی و کمبود بلیت روبرو می‌کند.

بر اساس همین اطلاع، آسانترین و سریعترین روش خرید آنلاین بلیط اینترنتی هواپیما خارجی و داخلی را در سایت کافه گردش تجربه کنید. لیست کاملی از پروازهای داخلی و خارجی، بلیط چارتر و بلیط‌های سیستمی برای تاریخ موردنظرتان به راحتی روی سایت کافه گردش در دسترس شما خواهد بود.

گفتنی است برای اطلاعات بیشتر درباره «کافه گردش» می‌توانید از شماره تماس تلفن 02122889020 یا با مراجعه به وب سایت این شرکت ضمن خرید بلیت از دیگر مزایای ارائه شده نیز بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه گردش

کافه‌گردش با هدف راحت‌تر کردن برنامه‌ریزی سفر و انتخاب و خرید خدمات مربوط به سفر در سال 1394 آغار به کار کرد. کافه گردش در نخستین قدم‌ها امکان جستجو، انتخاب و خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، معرفی تورهای مسافرتی و اطلاع‌رسانی در خصوص جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان را ارائه کرده است و در قدم‌های پیش‌رو خدمات متنوع‌تری ارائه خواهد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی