اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237427019

از سایت‏های نوآور و کارآفرین در حوزه کسب و کارهای اینترنتی قدردانی شد

«ترجمه بازار» برترین سایت ترجمه درجشنواره وب 95

کد: 13951201237427019

https://goo.gl/LvAoAc

، کرج , (اخبار رسمی): سایت «ترجمه بازار» که در حوزه خدمات ترجمه تخصصی فعالیت می کند به عنوان برترین سایت ترجمه ایران از نگاه مردم در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شد.

تندیس جشنواره وب و موبایل ایران

دلیل انتخاب ترجمه بازار به عنوان برترین سایت ترجمه توسط مردم، ارائه خدمات ترجمه با کیفیت بالا، به همراه پشتیبانی قوی و 24 ساعته و رقابتی ترین تعرفه در بازار ترجمه کشور است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ترجمه بازار در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که 28 بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‏ های وزارت نیرو برگزار شد، سایت ترجمه بازار به عنوان برترین سایت ترجمه ایران به انتخاب مردم معرفی شد. این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با همکاری سازمان‏ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

در نهمین جشنواره وب ایران، دکتر مرتضی موسویان  ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ضمن اعلام اهمیت پلتفرم‏های آنلاین در حوزه ‏های مختلف، آینده بسیار خوبی را برای این شرکت ها پیش بینی کرد و گفت رشد کسب و کارهای اینترنتی در کشور در حال صعود است

به نقل از مدیریت ترجمه بازار، مهندس مهرداد توکلی، ترجمه بازار تنها سایت آنلاین خدمات ترجمه تخصصی است که تمامی زمینه های تخصصی ترجمه را ارائه می دهد، یعنی هر مقاله یا متن با هر زمینه تخصصی توسط مترجم متخصص در همان رشته ترجمه می شود که این امر موجب تضمین کیفیت متن ترجمه شده می شود، علاوه بر این تمامی متون و مقالات ترجمه شده دارای گارانتی هستند.

وی افزود ارائه خدمات ترجمه تخصصی به صورت آنلاین تمام مراجعات حضوری و رفت و آمدها به دارالترجمه ها را حذف کرده و تمام مراحل از ثبت سفارش تا پرداخت و تحویل کار به صورت تایپ شده، آنلاین انجام می شوند که این امر در دنیای پرمشغله امروز بسیار با ارزش است.

دلیل انتخاب ترجمه بازار به عنوان برترین سایت ترجمه توسط مردم، ارائه خدمات ترجمه با کیفیت بالا، به همراه پشتیبانی قوی و 24 ساعته، و رقابتی ترین تعرفه در بازار ترجمه کشور است که از یک سو سبب رضایت کاربران و از سویی دیگر سبب اشتغال زایی برای درصد بالایی از فریلنسر های مترجم در کشور شده است، همچنین پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته از مهمترین مزایای خدمات ترجمه بازار است.

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران برگزار شد. این جشنواره هر ساله از میان سایت‏ های فعال در تمام حوزه‏ های وب و در گروه‏ های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‏ کند و همچنین افراد فعال در حوزه ‏های مختلف، با تشکیل پنل‏ های تخصصی اطلاعات ارزشمندی را به حاضرین انتقال می‏ دهند.

 در این جشنواره وب‏سایت‏ هایی نظیر دیجی کالا، نت‏ برگ، بانک سامان، تخفیفان و ترجمه بازار به عنوان وبسایت های برتر معرفی شده و جایزه گرفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترجمه بازار

گروه ترجمه بازار با هدف ارتقای کیفی سطح ترجمه در کشور و ایجاد بزرگترین مرکز ترجمه آنلاین ایران تأسیس شده است و دارای یکی از بزرگترین مجموعه ­های مترجمین متخصص و متعهد برای خدمت­ به افراد حقیقی و حقوقی از قبیل مدیران، کارمندان، دانشجویان، سازمان­ ها، دانشگاه­ ها و قشر تحصیلکرده کشور می­ باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]