اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238647040

دفتر جدید «آی وحید» درتهران راه‌اندازی شد

خلق آثار هنری در وب

کد: 13951204238647040

https://goo.gl/gxBrSf

، تهران , (اخبار رسمی): ضرورت طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت برای تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی، از فروشگاه‌های بزرگ گرفته تا خرده‌فروشی‌ها دیگر یک باید است؛اما موضوع تفاوت‌ها در این حوزه به طراحی درست وب‌سایت و وجود تیم پشتیبانی مشتری خلاصه شده است تا جذب مشتری بالا برود.

خلق آثار هنری در وب و جان دمیدن به آن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی « آی‌وحید »، راه‌اندازی وب‌سایت حرفه‌ای و استاندارد در کسب‌وکار اینترنتی، به‌عنوان مهم‌ترین راه تبلیغات و افزایش درآمد در دنیای تجارت امروز شناخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، درحقیقت وب‌سایت هر شرکتی در فضای تحت وب، درب ورودی آن شرکت محسوب می‌شود بنابراین اگر تجربه کاری مناسبی در راه‌اندازی وب‌سایت ندارید باید از تجربه و متد شرکت‌هایی بهره‌مند شد که از آخرین متدهای کدنویسی سئو و بهینه برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل و بینگ را رعایت کنند.

بر همین اساس فروشگاه‌های اینترنتی با درک این موضوع نباید مسبب دفع مشتری از درگاه خود شوند و متقابلا باید برای جذب مشتری از فضای جدید با پشتیبانی کافی بهره‌مند شوند.

درهمین راستا شرکت طراحی سایت «آی وحید» در اواخر بهمن 95، با راه‌اندازی دفتر جدید خود در تهران، درصدد ارتباط نزدیک با مشتریان خود بوده تا از نزدیک به ارائه مشاوره، طراحی، پشتبانی سایت بپردازد. 

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین توانایی‌‌های این شرکت 6ساله در حوزه طراحی سایت، طراحی ظاهری زیبا، کدنویسی بهینه و استاندارد، رعایت سئو برای جذب کاربران بیشتر است که قابل دریافت با چند کلیلک توسط مشتریان است.

همچنین ریسپانسیو بودن و سازگاری با تمام دیوایس‌ها، سرعت بارگذاری و پشتیبانی قوی،سریع و همیشگی موضوعات دیگری هستند که در کنار زیبایی هنری سایت شما شده است.

بر پایه این گزارش، یکی از دغدغه‌های عمده مشتریان، نبود پشتیبانی دائم از طرف شرکت طراح بوده که این مجموعه بر اساس نوع سفارش مشتری حداقل ۳ماه و حداکثر یکسال پشتیبانی رایگان رفع مشکلات احتمالی وب‌سایت در نظر گرفته است.

چرا که بدون پشتیبانی مناسب، راه‌اندازی بهترین وب‌سایت هم نتیجه‌ درست نخواهد داد؛ از همین رو، کسب‌وکار اینترنتی زمانی موفق خواهد شد که پشتیبانی همیشگی و با بهترین کیفیت و در زمان مناسب را همراه داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت «آی‌وحید» رفته و در کنار بازدید نمونه کارهای این مجموعه، از این لینک استعلام قیمت گرفته و  اگر هزینه‌ها برای شما مناسب و ایده‌آل بود درخواست مشاهده نمونه قرار داد را اراه و سفارش بدهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی وحید

شرکت آی وحید از بهمن ماه 1389 آغاز به کار کرد و بعد از گذشت 1 سال با تغییر رویکرد و استفاده از کارشناسان مجرب فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت، بهینه سازی و سئو سایت و خدماتی دیگر که به برخی از آن ها در لیست زیر اشاره شده است از سرگرفت .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]