اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239185441

ایران خودرو اعلام کرد

پیاده سازی استانداردهای کیفیت درسایت خراسان

کد: 13951208239185441

https://goo.gl/MUKL9o

، تهران , (اخبار رسمی): کسب چهار ستاره کیفی سوزوکی و سه ستاره کیفی هایما نشان دهنده ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی سایت خراسان در سال 95 در بین محصولات هم رده اعلامی از سوی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران است.

پیاده سازی استانداردهای کیفیت درسایت خراسان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، مدیر واحد کیفیت سایت خراسان با بیان این مطلب گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در راستای اجرای اهداف استراتژیک ابلاغی مدیریت ارشد گروه صنعتی، پیاده سازی استانداردهای کیفی را درکلیه محصولات تولیدی خود به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داده است.   

حسین کمالی پیگیری مستمر ایرادات مرتبط با قطعات و مجموعه ها از سازندگان، برنامه ریزی و اجرای مستمر ممیزی مطابق با الزامات تعریف شده و پی گیری اقدامات اصلاحی را از جمله دلایل ارتقای کیفی محصولات این شرکت عنوان کرد.

وی افزود: پایش وضعیت آلایندگی و تطابق تولید محصولات با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست، بازنگری و تثبیت ابزارهای سیستم تولید و کیفیت درسالن های بدنه، رنگ و مونتاژ شامل آموزش به کارکنان، بازنگری و به روزآوری ابزارهای سیستم و همکاری در طرح ریزی فرآیندهای کیفی مربوط به پروژه ERP/SAP را از دیگر اقدامات انجام شده در واحد کیفیت سایت خراسان است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات کیفی اجرا شده در سایت خراسان، بهبود وضعیت شاخص های پس از فروش محصولات سوزوکی، هایما و پژو 405 را منجر شده و تحقق 73 درصدی شاخص های ابلاغی معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو در سال 95 را در پی داشته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید