اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242485416

با همکاری بانک ایران زمین انجام شد

برگزاری مراسم روز درخت کاری در استان فارس

کد: 13951217242485416

https://goo.gl/vNFIHU

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم روز درخت کاری در نخستین روز از هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، مراسم مشترکی با همکاری مدیریت شعب بانک ایران زمین استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس و شهرداری شیراز در ارتفاعات مشرف به شهر شیراز برگزار شد.

برگزاری مراسم روز درخت کاری در استان فارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم حسن شاهی مدیر شعب این بانک با اشاره به اهمیت حضور نهادها در برنامه‌های حفاظتی گفت: بانک ایران زمین مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست تعریف کرده است و با اجرا و حضور در برنامه‌های اینچنینی سعی دارد فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست را در بین مردم گسترش دهد.

حسن شاهی افزود: در سالی که به انتهای آن نزدیک می شویم تلاشهای زیادی با همراهی بانک و مشتریان در جهت رشد و گسترش فرهنگ پاسداشت محیط زیست و احترام به طبیعت انجام شد که از آن جمله می‌توان به اجرای برنامه‌های پاکسازی در سراسر کشور، حمایت از برنامه یحیی (تقدیر از محیط‌بانان)، ساخت سرود جنگل تشنه با اجرای هنرمند ارجمند خشایار اعتمادی، حضور در نمایشگاه مطبوعات در غرفه‌ی محیط زیست، حمایت از مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان «بهره‌وری سبز و حفظ محیط زیست»، حذف کاغذ از مکاتبات اداری بانک، حضور در همایش مسئولیت اجتماعی و دریافت تندیس آن، ساخت تیزر و پیام‌های محیط زیستی و .... اشاره کرد، که جز با همراهی و حمایت همیاران محیط زیست امکان پذیر نبود است.

کمیته بازاریابی بانک ایران زمین استان فراس ضمن پذیرایی از مدعوین و حاضرین در مراسم،  برگه های قرعه کشی طراحی شده با شعار "برای زندگی همین یک زمین را داریم" به همراه لگوی بانک ایران زمین را در بین مردم توزیع کردند.

سعادتی مدیر آموزش و ترویج اداره منابع طبیعی ضمن تقدیر و تشکر از بانک ایران زمین و حسن شاهی، این بانک را پیشرو در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: بانک ایران زمین با شعار زیبای "برای زندگی همین یک زمین را داریم" اقدامات ارزنده ای را در جهت حمایت از محیط زیست انجام داده است.  وی با توجه به شعار امسال منابع طبیعی تحت عنوان همیار طبیعت باشیم بانک ایران زمین را به عنوان همیار طبیعت معرفی کرد.

در ادامه مراسم قرعه کشی انجام و 200 عدد کارت هدیه منقوش به شعار "همین یک زمین را داریم"به حاضرین اهدا شد.

در پایان اداره منابع طبیعی استان جایگاهی را جهت کاشت نهال به بانک ایران زمین اختصاص داد.  حسن شاهی به همراه همکاران محترم نهالی را به نام بانک ایران زمین غرس نمودند.

سید محمد علی افشانی استاندار فارس در این مراسم در جمع مسئولان و مدعوین حاضر در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ جنگلها و طبیعت، به لزوم مشارکت همه ادارات و مردم در برنامه های هفته منابع طبیعی و روز درختکاری تاکید کرد.

در بخشی این مراسم استاندار فارس، مدیر کل منابع طبیعی، شهردار شیراز، روسای سازمانهای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اعضاء شورای اسلامی شهر،جمع کثیری از مسئولان شهر، کارکنان سازمانهای فضای سبز، منابع طبیعی و محیط زیست، تشکل های مردم نهاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمع زیادی از نهاد های اجتماعی و دانش آموزی به همراه حسن شاهی مدیر شعب بانک ایران زمین استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد،  جناب آقایان فاطمی و علیزاده معاونین استان، اعضاء کمیته بازاریابی و جمعی از روسای شعب در پارک جدید بام شیراز برگزار شد.

سید محمد علی افشانی استاندار فارس در این مراسم در جمع مسئولان و مدعوین حاضر با اشاره به اهمیت حفظ جنگلها و طبیعت، به لزوم مشارکت همه ادارات و مردم در برنامه های هفته منابع طبیعی و روز درختکاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کاشت درخت و جلوگیری از تخریب طبیعت است گفت: هریک از افراد جامعه در این هفته با غرس یک نهال می توانند در توسعه فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک سهیم باشند.

مهرزاد بوستانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در این مراسم با اشاره به توزیع 400 هزار اصله نهال در شهرستان های استان اظهار داشت: این نهال ها در طول هفته منابع طبیعی در بین اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

در ادامه این مراسم گروه های سرودی از مدارس مختلف شهر به اجرای برنامه هایى در خصوص روز درختکاری پرداختند.

این مراسم با حضور استاندار فارس، مدیر کل منابع طبیعی، شهردار شیراز، روسای سازمانهای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اعضاء شورای اسلامی شهر،جمع کثیری از مسئولان شهر، کارکنان سازمانهای فضای سبز، منابع طبیعی و محیط زیست، تشکل های مردم نهاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمع زیادی از نهاد های اجتماعی و دانش آموزی به همراه حسن شاهی مدیریت محترم شعب بانک ایران زمین استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد، فاطمی و علیزاده معاونین استان، اعضاء کمیته بازاریابی و جمعی از روسای شعب در پارک جدید بام شیراز برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست