اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960108245187100

با هدف ثبت رویدادهای سال جدید

اپلیکیشن "تقویم معماری" بروزرسانی شد

کد: 13960108245187100

https://goo.gl/TPgC1E

، مشهد , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، اپلیکیشن "تقویم معماری"  از  1396/01/01 به روزرسانی و به صورت رسمی در تمامی مارکت ها قرار گرفت.

اپلیکیشن "تقویم معماری" بروزرسانی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن "تقویم معماری"، این اپلیکیشن فعال در انتشار رویدادهای حوزه معماری و شهرسازی از تاریخ 1396/01/01 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.archreport.cal در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه ، بخش‌های مقالات معماری و شهرسازی به همراه پروژه های معماری اضافه و امکان مشاهده تصاویر پروژه ها برای مخاطبان میسر شده است.
مدیرمسئول اپلیکیشن "تقویم معماری" با اعلام این خبر،گفت: رفع خلاهای موجود در انتشار رویدادهای حوزه معماری و شهرسازی بر روی تلفن هوشمند مهندسین معمار هدفی بوده که از ابتدا به آن اندیشیده ایم و به صورت مداوم در صدد ارتقای کیفیت آن هستیم

وی ادامه داد: ثبت رویدادهای سال جدید بروزرسانی اپلیکیشن "تقویم معماری" در بروزرسانی جدید به صورت دقیق انجام پذیرفته است
او همچنین بروزرسانی به صورت روزانه و انتشار اخبار موثق مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال توسعه نرم افزار در پلتفرم های جدید هستیم.

گفتنی است ورژن جدید این اپلیکیشن از آغاز سال جدید ، قابل دانلود میباشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گزارش معمار

وب سایت www.Achreport.ir وب سایت تخصصی در حوزه معماری و شهر سازی سعی در ارائه پروژه ها و اخبار معماری در فضایی به دور از غرض ورزی و سیاست زدگی دارد. بررسی و نقد و تحلیل آثار معماری روز دنیا و ایران عزیز و حوزه اصلی فعالیت این گروه معماری را تشکیل خواهد داد. علاوه بر پروژه ها بخش های دیگر وب سایت گزارش معمار به شرح زیر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت: پروژه های معماری : بررسی و ارائه پروژه های معماری ایران و جهان خبر معماری : اراوه جذاب ترین و مهمترین اخبار معماری ایران و جهان ایده های طراحی : جدید ترین و جذاب ترین ایده هایی که در زمینه طراحی چه در حوزه معماری و چه در زمینه های دیگر ارائه میشوند ویدیو : ویدیو هایی که در حوزه معماری و شهر سازی در سراسر دنیا ارائه میشوند گالری : عکس ها و والپیپر های زیبای معماری و شهرسازی معرفی معماران : معرفی بزرگترین و تاثیر گذارترین معماران ایرانی و بین المللی معرفی وب سایت : وب سایت های فعال و پر طرفدار معماری و شهرسازی معرفی کتاب و مجلات : کتابها و مجلات داخلی و خارجی حوزه معماری و شهرسازی رویدادها : تمامی رویدادهای معماری و شهرسازی و یا مرتبط با معماری که برای علاقمندان این حوزه دارای جذابیت میباشد معرفی جوایز معماری : معرفی جوایز معماری در سطح بین المللی و ایران مسابقات : ارائه جدیدترین مسابقات معماری ایران و تقویم آن متریال : ارائه اطلاعات تماس و ارتباط با فروشندگان متریال ساختمانی که علاقمند به حضور تبلیغات خود در وب سایت گزارش معمار باشند دژاوو : در این بخش پروژه هایی که در ایران اجرا شده و مشابه خارجی دارند جهت بازدید علاقمندان ارائه میشود دانلود : این بخش که در اصطلاح از آن به عنوان فروشگاه گزارش معمار هم میتوان نام برد در واقع بستریست برای ارائه فایلهای مورد نیاز معماری و شهرسازی. در این بخش علاوه بر فایلهای مورد نیاز علاقمندان. در این راستا تلاش ما همواره این خواهد بود که گامی هر چند کوچک در آگاه سازی علاقمندان به این حوزه از تحولات و پروژه های روز دنیا برداریم. صاحب امتیاز و مدیریت وب سایت گزارش معمار آرشیتکت محمد مهدی شالیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]