اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960112245327065

محصول تازه سایت دمو وب رونمایی شد

اپلیکیشن دمو وب رقیب ایرانی و تازه نفس بازار طراحی وب

کد: 13960112245327065

https://goo.gl/ya39Fi

، پارسیان , (اخبار رسمی): محصول تازه سایت دمو وب با نام اپلیکیشن سایت دمو وب در استان هرمزگان شهرستان پارسیان رونمایی و به بازار عرضه شد.

اپلیکیشن دمو وب رقیب ایرانی و تازه نفس بازار طراحی وب

به گزارش روابط عمومی سایت دمو وب، استان هرمزگان، شهرستان پارسیان، میزبان رونمایی از اپلیکیشن دمو وب، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سایت دمو وب ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ثبت سفارشات سایت - ارسال بسته طراحی شده توسط کاربران - ارسال تیکت پشتیبانی - مشاهدا اخرین خبر در مورد سایت دمو وب و امکاناتی دیگر  را ارائه کند تا این خدمت تازه دسترسی راحت و بی دردسر به قسمت های مختلف سایت را برای مصرفکنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، اپلیکیشن دمو وب دارای محاسنی است که اعم از گرافیک بالا و ارتباط راحت با کارمندان سایت دسترسی به امکانات سایت بدون نیاز به ورود به سایت و مدیریت زمان است و می‌تواندباعث نتیجه خدمت به کاربران و مشتریان سایت دمو وب و داشتن رابطه صمیمی با کارمندان این شرکت شود.

نیما محمدیان مدیرعامل سایت دمو وب تولید این محصول را نتیجه 5 ماه کار در این مجموعه دانستو گفت: تولید اپلیکیشن دمو وب با این هدف بوجود آمده اند که این مجموعه فعالیت ها را در یک چارچوب مشخص سازمان دهی، استاندارد و مستند کرده و به این ترتیب سرعت و کیفیت طراحی سایت را بهبود بخشند. و برای تولید این محصول از از تاریخ 1396/01/01 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1396/01/14 اعلام و ادامه داد: کاربران و مشتریان سایت دمو وب میتوانند این اپلیکیشن را از سایت دمو وب دانلود و استفاده کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دمو وب

طراحی سایت و معرفی اسکریپ و دانلود فایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]