اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960116245480011

مرکز تماس مجازی چگونه جایگزین مناسبی برای مرکز تماس فیزیکی شد؟

ابری بر فراز مرکز تماس

کد: 13960116245480011

https://goo.gl/6Dquaf

، تهران , (اخبار رسمی): راه اندازی مرکز تماس نیازمند صرف هزینه گزافی برای خریداری تجهیزات، نگهداری و به روزرسانی مداوم آنها، استخدام و آموزش چند اپراتور است. اما با استفاده از سرویس مرکز تماس ابری دیگر نیازی به راه اندازی مرکز تماس در سازمان یا شرکت خود ندارید.

مرکز تماس ابری امروزه جایگزینی مناسب برای مرکز تماس درون سازمانی است

می‌توانید نحوه پاسخگویی اپراتورها به تماس‌های دریافتی کسب و کارتان را در سرویس ابری مشخص کنید و اپراتورهای مجرب تماس‌های شما را در روزها و ساعات کاری با پیغام خوشامدگویی اختصاصی پاسخگو هستند.

سازمان ها و شرکت های بزرگ به دلیل حجم تماسهای ورودی بالایی که دارند دارای بخشی به نام مرکز تماس (Call Center) هستند که مدیریت تماس ها در آن انجام می گیرد، و به دلیل بالا بودن حجم تماسها به تجهیزات و سیستم های پیشرفته و مخصوصی مجهز است. برخی از شرکت ها و سازمان ها بخشی از فضای فیزیکی خود را به مرکز تماس اختصاص می دهد و از این بابت زیر بار هزینه بسیار زیادی برای خریداری و نگهداری از تجهیزات گرانقیمت می روند.

امروزه با شکل گیری مفاهیم جدیدی همچون برون سپاری (outsourcing) و دفتر کار مجازی، بسیاری از شرکت های بزرگ، و یا حتی شرکت‌های کوچکتری که بسته به سیاست بازاریابی خود در بازه‌ای از زمان حجم تماس‌هایشان افزایش چشمگیری می کند، مدیریت تماسهای امور مشتریان، پشتیبانی و فروش خود را به مراکزی خارج از مکان فیزیکی کسب و کار خود می سپارند (یا برونسپاری می کنند) که فعالیتشان به طور تخصصی در زمینه مدیریت تماس است.یعنی از منشی مجازی استفاده می‌کنند. با این کار هم هزینه و هم بار مسئولیتشان تا اندازه زیادی سبک می شود.

 

سرویس مرکز تماس چطور کار می کند؟

در این سرویس شما می‌توانید شماره تلفن کاری خود را به سرویس مرکز تماس دایورت کنید و یا یک شماره تلفن اختصاصی از سرویس دهنده دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید نحوه پاسخگویی اپراتورهای مرکز تماس به تماس‌های دریافتی کسب و کارتان را مشخص می کنید. اپراتورهای مجرب با رویی خوش و کاملاً حرفه ای تماسهای شما را در روزها و ساعات کاری با پیغام خوشامدگویی اختصاصی پاسخگو هستند.


اپراتورهای مرکز تماس بر اساس دستورالعمل شما اطلاعات مهم را در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهند، اطلاعات مورد نیاز شما را از آنها دریافت می کنند و حتی برای کسب و کارتان بازاریابی تلفنی انجام می دهند. اپراتورها طبق سناریوی طراحی شده شما، قادرند تماسها را با توجه به ماهیتشان (مانند مشتریان قدیمی، جدید، شکایات و غیره) تفکیک کنند تا مخاطب شما تجربه‌ای حرفه‌ای و دلچسب در تماس با کسب و کار شما داشته باشد.

چرا مرکز تماس ابری؟

 برونسپاری مدیریت تماسها، هزینه خریداری تجهیزات گرانقیمت، نگهداری سیستم ها و حقوق، بیمه و مزایای اپراتور حذف می شود و در عوض، به صورت ماهیانه بسته به تعداد تماسهایتان مبلغی را به مرکزی که مدیریت تماسهایتان را به آن برونسپاری کرده اید می پردازید.

جدا از کاهش چشمگیر هزینه‌ها، می توانید در عرض چند روز و بدون اینکه نیازی به تهیه تجهیزات و استخدام نیرو داشته باشید، تنها با انجام هماهنگی های لازم با مرکز مربوطه، به سادگی مرکز تماس شرکت یا سازمان خود را راه اندازی کنید.

با توسعه هر کسب و کاری، به طور طبیعی تماس هایش نیز افزایش می یابد. با برونسپاری مدیریت تماسها، صاحبان کسب و کارها دیگر مجبور به به روزرسانی و تغییر سیستم های ارتباطی خود به دلیل افزایش تماس هایشان نیستید.

مراکز تماس ابری از ساختار شبکه ای و مخابراتی امنی برخوردارند. از دیگر مزایای برونسپاری مدیریت تماسها به سیستم های ابری مرکز تماس این است که خدمات همواره از کیفیت کمابیش ثابتی برخوردارند. 

همچنین در مرکز تماس ابری می توان شماره تلفن ثابت اختصاصی برای کسب و کار خود انتخاب کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]