اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980223367740011

کارآفرینی به سبک سریال تاج و تخت

کد: 13980223367740011

http://bit.ly/2YsphFL

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می‌دانید چه محصولات جانبی همراه با این سریال به بازار می‌آید و کارآفرین تیزهوش چطور از موارد مربوط به سریال کسب درآمد می‌کند؟

کارآفرینی به سبک سریال تاج و تخت
کارآفرینی به سبک سریال تاج و تخت

با یک جستجوی ساده می‌توان متوجه شد که محصولات جانبی این سریال پر طرفدار از ماگ و تی‌شرت گرفته تا بازی ویدئویی هم در ایران خرید و فروش می‌شود

سرانجام انتظارها به پایان رسید و فصل پایانی سریال گیم آف ترونز یا بازی تاج و تخت هم آغاز شد. بسیاری از علاقه‌مندان از هم اکنون دنبال دانلود سریال و زیرنویس فارسی آن هستند. اما چه محصولات جانبی همراه با این سریال به بازار می‌آید و کارآفرین تیزهوش چطور از موارد مربوط به سریال کسب درآمد می‌کند؟

از تی شرت تا زره محصولات جانبی گیم آف ترونز را بخرید!

شبکه اچ‌بی‌‌او علاوه بر تولید و پخش سریال از محصولات جانبی و مرتبط نیز کسب درآمد می‌کند. این شرکت اجازه تولید و فروش بسیاری از وسایل مربوط به مجموعه‌ بازی تاج‌وتخت را صادر کرده‌است. این محصولات شامل بازی‌های ویدئویی مختلف، زره و سلاح‌های کپی، جواهرات، عروسک بابل‌هد شرکت فونکو، و پوشاک مختلف می‌شود.

اشیای گران‌قیمتی مانند ساعت مچی اولیسه ناردین به قیمت ۱۰٬۵۰۰ دلار و تخت آهنین از جنس رزین به قیمت ۳۰٬۰۰۰ دلار نیز در میان این کالاها وجود دارند.

از سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز تعدادی نمایشگاه سیار از لباس‌ها، زره‌ها و سلاح‌های مجموعه در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا برپاشده و می‌شود.

گیم آف ترونز الهام بخش

مجموعه بازی تاج‌وتخت الهام‌بخش کارها و محصولات دیگری نیز بوده‌است. برای مثال چهار بازی ویدئویی براساس مجموعه تلویزیونی و کتاب تولید شده یا در حال تولیدند. در این میان بازی استراتژیک رایانه‌ای «بر فراز بازی تاج‌وتخت» الهام ویژه‌ای از مجموعه تلویزیونی می‌گیرد و شخصیت‌های و مکان‌های جدید را بلافاصله بعد از نمایش در مجموعه تلویزیونی وارد بازی می‌کند.

در پاییز سال ۲۰۱۲ سری لباس‌های مُدِ برند هلموت لنگ برگرفته از بازی تاج‌وتخت بود.

در ماه مارس همان سال انتشارات وایلی-بلک‌ول کتابی را با عنوان «بازی تاج‌وتخت و فلسفه: زخم‌های منطقی عمیق‌تر از شمشیر» منتشر کرد. این کتاب که در بخش فرهنگ عامه و فلسفه این انتشارات قرار گرفت. هدف کتاب نشان دادن و بررسی مسائل فلسفی است که با پخش این مجموعه و موارد مرتبط با آن، به‌وجود آمده و مطرح شده‌است.

تصاویر روی جلد مجله مَد در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ نیز برگرفته از بازی تاج‌وتخت بود.

نقشه بازی تاج و تخت را دانلود کنید

تصور این که در دنیای سریال بازی تاج و تخت هم بتوان مانند دنیای واقعی از برنامه نقشه گوشی خود هنگام گم شدن کمک گرفت، کمی فانتزی و خنده‌دار است اما برنامه‌ای با نام Map for Game Of Thrones عرضه شده که در حقیقت نقشه کامل و دارای جزییات جهان ساختگی و خیالی این سریال با نام وستروس است. این برنامه نقشه، دارای گرفیک مورد قبول و جزییات بالایی است.

در این برنامه همانند برنامه نقشه‌های گوگل می‌توان بر روی هر نقطه زوم و آن را بزرگ کرد و عکس‌های سه بعدی و معمولی مکان‌های مهمی که بر روی نقشه مشخص شده‌اند و شامل کاخ‌ها، بیابان‌ها، مکان‌های دیدنی و ... می‌شوند را مشاهده کرد.

شمشیرهای دست ساز در موزه یا حراج؟

یکی از مشهورترین ابزارآلاتی که در سریال بازی تاج و تخت از آن استفاده می‌شود و تقریبا صد تا از این وسیله در هر قسمت هنرنمایی می‌کند، شمشیر است. شمشیرهایی که هر کدام با نقش و نگار خاصی طراحی شده‌اند. این شمشیرها توسط مردی به اسم «تامی دان» ساخته شده و هر کدام کاربردهای خاص خودش را دارد. این شمشیرها همگی در کارگاه «تامی دان» ساخته می‌شود و همگی‌شان بعد از فیلمبرداری سکانس‌ها در یک مکان تمیز شده و نگهداری می‌شوند. اینکه این شمشیرها در نهایت به موزه سپرده خواهند شد و یا در یک حراجی با بالاترین قیمت به فروش خواهند رسید هنوز مشخص نیست!

کسب درآمد از گیم آف ترونز در ایران

با یک جستجوی ساده می‌توان متوجه شد که محصولات جانبی این سریال پر طرفدار از ماگ و تی شرت گرفته تا بازی ویدئویی هم در ایران خرید و فروش می‌شود. حتی یک سایت اینترنتی خرید کادو هم پیشنهاد کرده محصولاتی مثل تابلو، کیف سردوشی، جاسویچی مربوط به گات و ... را از این وب سایت سفارش داده و به دوستان خود هدیه دهند. بسیاری از مشترکان دفترشما هم فروشگاه‌های اینترنتی هستند. حالا که تنور داغ است آن‌‌ها می‌توانند با عرضه محصولات مرتبط، فروش خود را افزایش دهند! 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ