اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990624455130011

امکان دورکاری و کار در منزل با خدمات دفتر مجازی فراهم شد

کد: 13990624455130011

https://bit.ly/3kg6E2Q

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر کار مجازی «دفتر شما» از جمله استارتاپ‌هایی است که با ارائه سرویس‌هایی چون تلفن گویا، سانترال مجازی، دایورت تماس و صندوق صوتی و فکس اینترنتی دورکاری را برای کسب و کار ها راحت‌تر کرده است.

امکان دورکاری و کار در منزل با خدمات دفتر مجازی فراهم شد
امکان دورکاری و کار در منزل با خدمات دفتر مجازی فراهم شد
امکان دورکاری و کار در منزل با خدمات دفتر مجازی فراهم شد
امکان دورکاری و کار در منزل با خدمات دفتر مجازی فراهم شد

امکان دورکاری و کار در منزل با خدمات دفتر مجازی فراهم شد

دفتر کار مجازی «دفتر شما» از جمله استارتاپ‌هایی است که با ارائه سرویس‌هایی چون تلفن گویا، سانترال مجازی، دایورت تماس و صندوق صوتی و فکس اینترنتی دورکاری را برای کسب و کار ها راحت‌تر کرده است.

شیوع کرونا در ماه های اخیر سبب شده تا بسیاری از کسب و کار ها برای حفظ سلامت تیم‌شان و ادامه فعالیت خود به خانه‌نشینی اجباری و دورکاری تن دهند. در این مدت همچنین شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که سرویس‌های دورکاری عرضه می‌کنند، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفتند.

با علی دشتی، مدیر این استارتاپ درباره ایده شکل‌گیری دفترشما و کمکی که به کسب‌وکارها می‌کنند، گفتگو کردیم.

به عنوان نخستین سوال بفرمایید دفتر کار مجازی چیست و به درد چه کسانی می‌خورد؟

به طور خلاصه شما با کمک دفتر کار مجازی می‌توانید بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار صاحب خط تلفن ثابت بشوید، منشی دور کار داشته باشید، فکس اینترنتی دریافت کنید و تماس‌های خود را به سادگی مدیریت کنید. ارسال فکس اینترنتی و ضبط مکالمات نیز امکاناتی هستند که به زودی اضافه خواهند شد.

یک زن خوش ذوق در جنوب کشور که سوزنی دوزی می‌کند می‌تواند از تلفن گویای ما برای فروش محصول خود استفاده کند و در واقع یک نمایندگی فروش در پایتخت داشته باشد.  انواع مشاغل خانگی و کسانی که انواع کار در منزل را انجام می‌دهند و پرطرفدارترین صنایع دستی ایران را تولید می‌کنند، از مشترکین عمده ما هستند.

یک برنامه نویس آزاد کار در یک شهر مرزی که فروشگاه اینترنتی دارد می‌تواند برای پشتیباتی تماس از سرویس منشی مجازی ما استفاده کند.

یک معلم زبان انگلیسی دیگر می‌تواند با خیال راحت سر کلاس گوشی خود را خاموش کند بی آنکه هیج تماسی را از دست بدهد.

دبیرخانه یک همایش شلوغ را می‌توان با کمترین هزینه به کمک سرویس‌های ما مدیریت کرد وقتی که همزمان بیست ورودی تماس داری و تلفنت بوق اشغال نمی‌خورد، در واقع ساعات اوج تماس به خوبی مدیریت شده و هیچ تماسی هم از دست نرفته است.

در واقع هر کسب و کاری در هرکجای ایران می‌تواند از این خدمات استفاده کند و هم‌اکنون چند هزار مشترک داریم.

ایده دفتر کار مجازی «دفترشما» چطور شکل گرفت؟

دفتر کار مجازی از دل تحریم‌ها متولد شد.  سال 91 هم وضع اقتصاد مثل اکنون نابسامان بود. بازار آشفته، جسارتِ شروع یک کسب و کار جدید را از خیلی‌ها گرفته بود. در این شرایط اگر یک بیزنس بتواند هزینه راه اندازی کسب و کارها را به حداقل برساند چه؟ اگر نیاز نداشته باشی در تهرانِ گران دفتر کار بزنی چه؟ اگر نیاز به استخدام منشی نداشته باشی چه؟ اگر هزینه راه اندازی تلفن سانترال، میز و صندلی اداری و دستگاه فکس حذف شود چه؟ دفتر کار مجازی راه حل ما برای کاهش هزینه‌های فزاینده شروع یک کسب و کار بود.

سه سال پیش که پرتال دفترشما راه اندازی شد دیگر تنها دفتر کار مجازی ای در ایران بودیم که تمام کارها را اینترنتی و در هر ساعت شبانه روز انجام می‌دادیم.

اگر شما مشترک دفتر شما بودید و نصف شب احساس می‌کردید که تنظیمات تلفن گویا مثل پیغام آغازین یا تعداد ورودی‌ها نیاز به ویرایش دارد بلافاصله وارد پنل میشدید و تغییرات را اعمال می‌کردید.

درباره «تلفن گویا» بیشتر توضیح می‌دهید؟

سرویس های اصلی ما تلفن گویا و منشی مجازی است و در واقع پس از فروش تلفن ثابت، این خدمات روی آن قرار میگیرد.

با خرید سرویس تلفن گویا دفتر شما دیگر حتی نیازی به اجاره دفتر کار در تهران، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید.

بدین ترتیب اگر فقط خط ثابت تهران را برای پاسخگویی به تماس‌های کاری لازم داشتید، دیگر نیازی به هزینه کردن برای اجاره و تجهیز یک دفتر کار ندارید و صرفه‌جویی زیادی می‌کنید.

در این سرویس، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای نظیر پخش پیام خوشامدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آنها دایورت شود و همچنین فکس و صندوق صوتی نیز قابل ارائه است.

از طریق پورتال آنلاین «دفتر شما»، گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین در دسترس است..

و یکی دیگر از سرویس های محبوب‌تان، سرویس منشی مجازی است، درباره این سرویس هم توضیح می‌دهید؟

بله در واقع منشی مجازی، منشی دورکار شما است و یک اپراتور حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که از طریق پورتال آنلاین به او داده‌اید، مدیریت می‌کند و به شما گزارش می‌دهد یا در صورت لزوم تماس را به شما وصل می‌کند.

با این سرویس، شما عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]