اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248275416

مدیر استانی بانک ایران زمین:

سطح خدمات قابل ارائه به مشتریان باید متفاوت و فراخور حال او باشد

کد: 13960216248275416

https://goo.gl/4zzNds

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار بررسی عملکرد سال 95 و تبیین برنامه های سال 96، مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری، با حضور مدیر و روسای شعب این استانها در محل ساختمان مرکزی این استان برگزار شد.

سطح خدمات قابل ارائه به مشتریان باید متفاوت و فراخور حال او باشد

به گزارش روابط عمومی: محمدرضا سبزواری مدیر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سال گذشته سالی پر فراز و نشیب برای بانکها بود ارائه نرخ های متفاوت سود توسط سایر بانک ها را در بازار نامطلوب و باعث ایجاد شوک درجامعه و بازار دانست.

 

 وی گفت بنگاه های اقتصادی با قصد انتفاع تشکیل می شوند و ما نیز باید در جهت تحقق این مهم  تمام انرژی خود را بر جذب منابع ارزان قیمت صرف کنیم و تلاش خود را نسبت به سال گذشته دوچندان کنیم.

 وی همچنین افزود: در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده باید با وظایف سازمانی، شرعی و اخلاقی برای ایجاد توسعه و اشتغال پایدار ایران زمین تلاش کنیم.

 وی ضمن بررسی عملکرد هر یک از شعب در جهت کسب اهداف تعیین شده بیان داشت: امروزه فضای رقابتی حاکم بر سیستم بانکی کشور شرایط خاصی را تجربه می کند و سرعت تغییرات و عملیات در بانکها به حدی است که چنانچه یک بانک نتواند همگام با سایر بانکها از نظر تکنولوژی و تکریم ارباب رجوع حرکت کند این فاصله به حدی خواهد رسید که دستیابی به اهداف با مشکل روبرو خواهدشد.

سبزواری با بیان اهمیت جذب سپرده خرد در مقابل سپرده کلان  به تجزیه و تحلیل عملکرد نحوه توزیع فراوانی منابع شعب پرداخت و با ذکر نکات مهم به تهدید ها و فرصت ها اشاره و رعایت نکات اولیه در تجهیز و تخصیص منابع را یاد آور شد.

مدیر منطقه در ادامه به تحلیل عملکرد شعب در بخش مصارف پرداخت و گفت: شناخت خوب و کافی از مشتری در مدت زمان همکاری وی  با شعبه و عواملی همچون کارکرد حساب قرض الحسنه جاری، حسن شهرت، نوع درخواست تسهیلات متناسب با نوع فعالیت، کشش و ظرفیت جزء عوامل اصلی در تشکیل پرونده های اعتباری و عدم ایجاد مطالبات غیر جاری است و مطمئناً سطح خدمات قابل ارائه به مشتریان قدیمی و جدید باید متفاوت و فراخور حال او باشد.

محمدرضا سبزواری در ادامه انتقال تجارب  به همکاران جوان را از اهم مسائل دانست و  به خصوصیات حرفه  بانکداری اشاره  و انتقال تجربه را همراه با نکته سنجی در زمان انجام کار و مطالعه بخشنامه ها و دستوالعمل ها موثر و با بیان این مهم جاری ساختن گنجینه تجربیات 30 ساله مدیران را که با تلخی و شیرینی درآمیخته بوده است را حائز اهمیت  دانست و افزود:  شناسایی، رشد و بکارگیری توانایی های فردی و افزایش سطح درک و آگاهی باید در مسیر تعالی بانک بکار گرفته شود.

وی با غنیمت شمردن توانمندی ها و پتانسیل های  موجود  عنوان نمود: ما قدرت انعطاف و مانور بیشتری نسبت به سایر بانک ها در عرضه عملیات و خدمات مختلف بانکی داریم و اشتیاق پرسنل جوان درامر بازاریابی و معرفی خدمات اثبات کننده این مطلب است.

 سبزواری همچنین به مفاد سمینار مدیران شعب کل کشور در بهمن ماه 95 اشاره  و اظهار داشت: اولیای بانک در خصوص جلب و جذب منابع و خدمات قابل ارائه به مشتریان و به خصوص مبحث درآمد زایی تاکید داشتند و توجه به این نکته را معطوف نموده که برای رفع مشکل مردم و سازمان با یکدلی و یکپارچگی و دستیابی به اهداف نیاز به تلاش مستمر و یکپارچه داریم.

محمدرضا سبزواری با تشریح خواسته های اولیای بانک  صف و ستاد را  به مثابه گروه کوه نوردی دانست که با استفاده از برنامه های مدون  و هماهنگ با کمال دقت و نظم به سمت قله های رفیع موفقیت گام بر می دارند که ماحصل آن فتح قله های افتخار است.

درادامه جلسه معراجی کارشناس اعتبارات در خصوص بیمه وکارمزد تسهیلات اعطائی، ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسناد ریالی و شیرانی کارشناس حسابداری، مالی و خزانه داری در مورد صندوق سرمایه گذاری ،سامانه چکاوک، هزینه های عمومی و پول رسانی و تجهیزات شعب به دوربین ،سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق نکاتی را یاد آور شدند.

در پایان این سمینار پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و از طرف مدیریت منطقه جمع بندی لازم صورت گرفت و از پنج رییس موفق در تحقق اهداف سال95 تقدیر و تشکر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]