اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960302249727222

با هدف افزایش فرهنگ سرمایه گذاری و آموزش سرمایه گذاری در بورس رخ داد

رونمایی از وبسایت گروه آموزشی روزِ بورس 

کد: 13960302249727222

https://goo.gl/mmiz1Q

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت روزِ بورس باهدف افزایش فرهنگ سرمایه گذاری و آموزش سرمایه گذاری در بورس درحوزه بورس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی روزِ بورس، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه بورس از 1395/12/9 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس http://www.bourseday.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل آموزش بورس برای تازه کاران، مقالات سرمایه گذاری در بورس، مقالات مالی متنوع برای بهبود اوضاع اقتصادی شخصی و معرفی و ثبت نام دوره های متنوع آموزشی در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

فرزاد دشتی مدیرعامل گروه آموزشی روزِ بورس با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه و علاقه مندان به سرمایه گذاری بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: بورس یکی از مهم ترین موتورهای محرک اقتصادی کشور است و ورود افراد به بورس هر چند با سرمایه اندک باعث رشد اقتصادی کشور می شود .

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال فرهنگ سازی و آموزش سرمایه گذاری در بورس هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]