اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960309250586618

اینفوگرافی: مدیریت ارتباط با مشتریان، راهکاری برای موفقیت

کد: 13960309250586618

https://goo.gl/R8BaZX

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردن نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. شرکت سامانه‌های مدیریت با تولید یک اینفوگرافی، به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری پرداخته است.

اینفوگراف موفقیت با CRM

سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان و فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سامانه‌های مدیریت، امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان و همچنین فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود، CRM است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) شامل تمام جنبه‌های تعامل است که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات، یک شرکت با مشتریان خود برقرار می‌کند. 

اینفوگراف آماده شده زیر شامل مزایای برخورداری از نرم‌افزار سی آر ام، CRM اجتماعی و راه‌حل‌هایی جهت کمک به بهبود فرآیند فروش است. در این اینفوگرافی به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری  اشاره شده است. امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردن نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند اینفوگرافی "CRM راهکاری برای موفقیت" را از این لینک http://www.bmsd.ir/Articles/crm-a-solution-for-success در سایت شرکت سامانه‌های مدیریت دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]